{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
800 visninger | Oprettet:

Westernridning Video - Det Danske Ungdomslandshold {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg tænkte at jeg bare lige ville dele en video, jeg har klippet sammen fra landsholdssamlingen med den Danske Quarter Horse Forenings Youth Landshold d. 8-9 Februar på Alhambra, Haslev.

Vi træner hårdt frem mod Youth World Cup i Bryan Texas, USA i Juli måned! Håber I kan lide videoen! smiley

https://www.youtube.com/watch?v=0u-dHA4UYIc

HUSK at ændre opløsningen til HD! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Westernridning Video - Det Danske Ungdomslandshold
  • #1   15. apr 2014 Rigtig god video! Har også selv redet western, det er så fedt smiley
    I rider utrolig flot! Held og lykke med Youth World Cup! smiley


  • #2   15. apr 2014 Blev helt skuffet ... smiley havde forventet en glad country melodi og farver .. ikke en deprimerende sort/grå/hvid film med trist musik til

  • #4   15. apr 2014 Skøn video! Held og lykke smiley

  • #5   15. apr 2014 fin video smiley held og lykke til jer alle når i tager af sted smiley

  • #6   16. apr 2014 Tusind tak for jeres søde kommentarer! smiley

    Ditte: Jeg var også selv lidt nedern over, at jeg blev nødt til at lave den sort/hvid, men det skyldes simpelthen at lyset på nogle af klippene var så dårligt, at farverne var blevet meget gullige. Derfor lavede jeg den sort/hvid, og så inden jeg begyndte at klippe videoen var jeg blevet lidt vild med det her stykke musik og tænkte jeg ville prøve at bruge det. Jeg lover at den næste video jeg laver her fra vores samling d. 5-6 april bliver i farver og med noget "gladere" musik, da klippende herfra er rigtig gode mht. lys og farver. smiley


  • #7   16. apr 2014 Jeg ved godt det ikke kun er glad musik og bling bling, men da så videoen, fik jeg følelsen af tristhed og depression. Hvilket er en skam med så dygtige ryttere og heste. smiley

    TS: fuld forståelse for sort/hvid nu når det forbedre kvaliteten. Venter spændt på næste video.

    Jeg hører selv country som noget af det eneste, så du er velkommen til at spørge hvis du sys du mangler inspiration til musikken smiley


Kommentér på:
Westernridning Video - Det Danske Ungdomslandshold

Annonce