{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  LD2
  • #4   15. apr 2014 hvis du rider rigtig diagonal, og husker at skifte over midten når du skifter volten, så giver det samme point som hvis du rider nedsidning smiley


  • #5   15. apr 2014 niks smiley som andre siger, hvis de er den rigtige diagonal, skulle det gerne give det samme smiley

    jeg red en ld 1 og en ld 2 til et stævne, i ld1'en red jeg letridning, og var ikke helt tilfreds med min procent, så i ld 2'en valgte jeg nedsidning i håb om en bedre procent da jeg ved jeg har det med at læne mig frem i letridningen smiley men fik faktisk en lidt lavere procent smiley


  • #6   15. apr 2014 Nanna: programmerne er jo forskellige, så det behøver jo ikke være letridning/nedsidning smiley men kan sagtens være at der er andre øvelser, eller du ikke har redet øvelserne helt præcist smiley så syntes ikke det kan bruges som eksempel her smiley

  • #7   15. apr 2014 nej det er rigtig nok smiley og det ved jeg også godt.
    Mente bare med det, at man får ikke en lavere procent pga. let ridningen smiley men kan godt se at det ikke er verdens bedre eksempel når det er to forskellige programmer smiley


  • #8   16. apr 2014 Nej det gør det ikke, men jeg kan anbefale dig og ride let ridning, for så kommer der ligesom et skub bagfra og det giver resultat i at hesten bedre kan løfte røgen og bøje nakke og det kan dommeren godt lide smiley
    Held og lykke


Kommentér på:
LD2

Annonce