Mathilde Fryba ~ Rådbjerg's Pari-Don ~ Mathilde Fryba ~ Rådbjerg's Pari-Don ~ Østjylland, Danmark Bruger på velkommen til hestegalleri.dk - danmarks største mødested for heste-interesserede
Dato: 2012-6-21
Vist 368 gange

EKVIPAGE SØGES!! LA/M-niveau 1. juli DRF CUP VEJLE

21. jun 2012 kl. 15:05

Hejsa.

VI står i de uheldige situation at den ene rytter fra vores hold har meldt fra til DRF's Dressurcup... derfor søger vi en, som kan ride med på vores hold i stedet.

Det er i Vejle d. 1. juli.. Der skal rides LA2.. vi søger en ekvipage som har rutine i LA-klasserne på C-plan og kan levere en rimelig stabil præstation da vi i forvejen har min hest på holdet, der ikke er helt stabil i LA endnu.

Udover mig, er der 2 LA/MB-ekvipager på holdet.

Skriv hurtigt hvis det ku være noget for dig ! Klubben betaler medlemsskab og starten er betalt til kvalifikationen.

Skriv dit og hesten navn samt hvilke resultater I har opnået indtil videre :-)

Svar til emnet: EKVIPAGE SØGES!! LA/M-niveau 1. juli DRF CUP VEJLE

21. jun 2012 kl. 17:42

Jeg har selv en hest, der kan gå LA2 .. har redet den til 64 noget men han er ikke stabil nok endnu, hvis I allerede har en der er lidt tvivlsom ..

Jeg har en veninde, der muligvis kan være interesseret?
Hendes hest er god på vej til MB, og har mange placeringer i LA4 og LA5 på C-plan

Sig til hvis jeg evt. skal kontakte hende?

21. jun 2012 kl. 18:15

Har hun den oprettet herinde, eller hva hedder hun, og hesten? :-)

21. jun 2012 kl. 19:46

Nej det har hun ikke ...

21. jun 2012 kl. 20:13

Hvad er hendes, og hestens navn?

21. jun 2012 kl. 22:04

har sendt dig en pb

Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.

Opret bruger »   Log ind

Besvar indlæg: EKVIPAGE SØGES!! LA/M-niveau 1. juli DRF CUP VEJLE

Om HesteGalleri:

HesteGalleri er en del af Bazoom.dk Bazoom er medlem af brancheforeningen FDIM som varetager den danske internet trafikmåling.

Bazoom.dk er med ca 100 mio. sidevisninger om måneden blandt Danmarks 10 mest trafikerede sider.

Bazoom