476 visninger
|
Oprettet:
Angående C-stævner - Kræver det noget? {{forumTopicSubject}}
Jeg sidder og kigger lidt på stævner, da jeg gerne vil nå at starte lidt før jeg tager på efterskole til august.
Jeg har fundet et stævne, som jeg rigtig gerne vil til, men det er et C-stævne og der er jeg lidt i tvivl om jeg godt må ride det eller om jeg skal have redet noget specielt før jeg må starte C-stævner?
okt 2007
Følger: 102 Følgere: 106 Heste: 4 Emner: 68 Svar: 420
jun 2008
Følger: 181 Følgere: 195 Heste: 13 Emner: 46 Svar: 838
jun 2008
Følger: 181 Følgere: 195 Heste: 13 Emner: 46 Svar: 838
Det er faktisk lidt irrerterende, fordi hvorfor skal man have alt det, for at ride et stævne? hvor man godt kan ride klubstævner uden at skulle have alt det der?:D
jan 2012
Følger: 66 Følgere: 58 Heste: 3 Emner: 96 Svar: 1.931
Ved dog ikke om man skal "kvalificere sig" igennem placeringer ved D stævner i specifikke klasser for at starte C stævner!
aug 2011
Følger: 26 Følgere: 36 Heste: 3 Emner: 44 Svar: 290
jun 2011
Følger: 99 Følgere: 93 Heste: 2 Emner: 335 Svar: 635
Må få taget ryttermærke 4 og klar, parat, start og så nøjes med E- og D-stævner indtil videre.
sep 2010
Følger: 79 Følgere: 89 Heste: 7 Emner: 63 Svar: 755
Ting som vaccinationer o.l. bliver der også tjekket en del mere op på til c.stævner. det samme hvad angår påklædning, korrekt placering af stævnenummer osv. osv.
feb 2008
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 20 Svar: 2.860
E- og D-stævner er "begynder- og hyggestævner", mens C-, B- og A-stævner er de "rigtige" stævner, dem som tæller når man regner points og status.
Licenspengene går til (videre)uddannelse af officials (dommere, TD'er etc.), registrering af resultater og vedligehold af ranglister, vedligehold af stævnestruktur, reglementer og programmer, udvikling af DRFs stævneprogram som gør livet lettere for rigtig mange stævnearrangører og mange andre ting.
Eksempelvis har DRF en række medarbejdere ansat til at svare på alle vores spørgsmål - de skal da have løn for deres arbejde ligesom du og jeg
Det kan godt være at licensen forekommer "pjattet" - men prøv lige at se tingene i et lidt større perspektiv...
Angående C-stævner - Kræver det noget?