kan man "låne" en hoppe og få den bedækket også at det er mit føl som kommer. mød penge selv. og hvis man kan, er der så ikke en hjemme side hvor man kan finde dem :)?
Der er ofte søge annoncer med folk som "udlåner" hoppens mave.
sigende overskrift -.-'- søg efter hoppemave mv på google:)
Jeg har da i hvert fald set mindt én annonce her inde, hvor ejer udlånte sin hoppe, men da den ikke kunne gå så meget længere, udlånte hun den til at låner kunne avle på hende. Så det tror jeg sagtens kan lade sige gøre ;)Det gælder bare om at søge på det rigtige ;)
Det plejer og koste lidt ud over udgifterne og låne. Altså udlejer skal have lidt for leje af maven. Nogle betaler et engangsbeløb og andre giver Eks 500kr pr måned i leje. Pris afhænger også af om man får hoppen hjem eller ejer skal have bøvlet af dit kommende føl.
Prøv heste-nettet.dk der er ofte nogle
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind
Hej Hg. er der nogen der ved hvor denne hoppe er i dag?. Hun stod før i tiden ude på tanholt men ejeren er vist død og han flyttede hende inden? Navn:...
Jeg skriver dette indlæg fordi jeg for ca 1 uge siden er kommet i kontakt med avleren af den hoppe jeg har købt af nr 2 ejer. Jeg er ikke på nogen måde blevet...
Min lille Bella drejer det sig nu om igen igen. Jeg er ved at føle mig dum men hellere spørge efter. Jeg har talt med tidl ejer som mente at hun gik med...
Jeg har to islændere som indimellem flipper totalt på hinanden - undrer mig over, hvad det kan være. Den ene er en islændervallak på 13 - sød og god og from...