amanda selsmark amanda selsmark Vestsjælland, Danmark Bruger på velkommen til hestegalleri.dk - danmarks største mødested for heste-interesserede
Dato: 2012-5-16
Vist 240 gange

(Emnets ejer)

en hoppe :)

16. maj 2012 kl. 22:12

kan man "låne" en hoppe og få den bedækket også at det er mit føl som kommer. mød penge selv. og hvis man kan, er der så ikke en hjemme side hvor man kan finde dem :)?

Svar til emnet: en hoppe :)

16. maj 2012 kl. 22:19

Der er ofte søge annoncer med folk som "udlåner" hoppens mave.

16. maj 2012 kl. 22:20

sigende overskrift -.-'

- søg efter hoppemave mv på google:)

17. maj 2012 kl. 15:13

Jeg har da i hvert fald set mindt én annonce her inde, hvor ejer udlånte sin hoppe, men da den ikke kunne gå så meget længere, udlånte hun den til at låner kunne avle på hende. Så det tror jeg sagtens kan lade sige gøre ;)
Det gælder bare om at søge på det rigtige ;)

18. maj 2012 kl. 09:01

Det plejer og koste lidt ud over udgifterne og låne. Altså udlejer skal have lidt for leje af maven.

Nogle betaler et engangsbeløb og andre giver Eks 500kr pr måned i leje. Pris afhænger også af om man får hoppen hjem eller ejer skal have bøvlet af dit kommende føl.

18. maj 2012 kl. 09:08

Prøv heste-nettet.dk der er ofte nogle

Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.

Opret bruger »   Log ind

Besvar indlæg: en hoppe :)

Lignende forum-emner

Om HesteGalleri:

HesteGalleri er en del af Bazoom.dk Bazoom er medlem af brancheforeningen FDIM som varetager den danske internet trafikmåling.

Bazoom.dk er med ca 100 mio. sidevisninger om måneden blandt Danmarks 10 mest trafikerede sider.

Bazoom