{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stjarni frá Dalsmynni
  • #2   20. apr 2013 Jeg /min mor har en efter ham .

En rigtigt kone hest nu . Vi har haft ham i 10 år nu .
    Vågner dog når jeg sætter mig op på ham . Se ham på min profil - ægir smiley

• #3   20. apr 2013 Det er nogle skønne dyr der kommer efter ham. Kanon skovturs heste og konkurrence heste. Synes han laver fine afkom. Dog med lidt fylde. Men gør heller ikke noget i mine øjne da de så kan bære en voksen rytter. Der pt for meget tendens til at avle høje spinkle islændere. De kan bare ikke holde da rytterne ofte er for store til dem

• #4   20. apr 2013 Tusinde tak for svarene! smiley
    - Håber på, at høre fra flere.

• #5   20. apr 2013 Er der så nogle af jer, som har hørt noget omkring Ör fra Kyljuholti (danmarks højst kåret hoppe) harnemlig ikke rigtig kunne finde noget om hende og hvórdan hendes afkom er af bygning og sind osv. Grunden til, at jeg spørger om Ör fra Kyljuholti og Stjarni frá Dalsmynni er, at jeg er på udkig efter en ny hest, og har så måake fundet en som jeg kunne være interesseret i, og hendes mor er Ör fra Kyljuholti og faren Stjarni frá Dalsmynni. Kunnen emlig godt tænke mig en rigtig dygtig ridehest, men smatidig ogå en med god bygning, da det er en hoppe, som jeg ville kunne avle på... Men håber at nogle af jer har lidt viden omkring de to heste og deres afkom hvordan du ser ud og hvordan de er ride mæssigt og sind mæssigt. smiley

Kommentér på:
Stjarni frá Dalsmynni

Annonce