{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
811 visninger | Oprettet:

Nogen der arbejder/ er i praktik hos Nyt Hesteliv? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.

Skal lige høre om der tilfældigvis skulle være nogen der arbejder/ er i praktik hos nyt hesteliv der kan hjælpe mig.

Sagen er den at jeg har haft min shetlænder opstaldet hos dem, og i denne forbindelse havde han 2 dækkener med (det ene et Rambo, extrem sjældent dækken til ca. 2.000kr, som IKKE kan fås i den størrelse igen) ;( Det blev ikke sendt med ham da han skulle hjem igen og det er "åbenbart blevet væk"?!!? ØV!

Jeg er virkelig irriteret, da det ikke er et hvilket som helst dækken og desuden et der (af få), ligger utrolig godt på ponyen. Så hvis der er en eller anden der evt. kunne være sød at kigge en ekstra gang efter det, ville det være EXTREM lækkert. Giver gerne en lille "findeløn" hvis det er.

Dækkenet er mørkeblåt med røde kanter/ krydsgjorde, hvid på indersiden, og så står der Rambo flere steder.

Håber virkelig der er en der kan finde det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen der arbejder/ er i praktik hos Nyt Hesteliv?
  • #1   24. okt 2013 Jeg arbejder derude til dagligt ja.
    Det må være længe siden, for imens jeg har været der husker jeg ikke at der har været en shetlandspony opstaldet, så nu er det måske lidt "sent" at finde det.

    Har du prøvet at skrive til dem derude? Jeg har desværre ikke styr på deres dækken beholdning, men det har nogen af stald hjælperne smiley


  • CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.933
    #2   24. okt 2013 Hvordan kan sådan noget bare blive væk?? Kan du ikke kræve erstatning?

  • CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.933
    #3   24. okt 2013 Det er klart, men hvis de har smidt det væk, så skal de ansvarlige da erstatte dækkenet. Andet er da uacceptabelt.

  • #5   24. okt 2013 Du burde vel have lavet en aftale med dem om hvordan med udstyr?

  • #6   24. okt 2013 Han var opstaldet fra ca. okt. 2012 til maj/ juni i år, og dækkenerne blev desværre ikke sendt med ham tilbage, da de åbenbart var blevet "pakket væk" pga. forår/ sommer.

    Ved ikke hvordan det sådan kan blive væk, det havde også været fuldstændig ligemeget hvis det havde været et hvilket som helst andet dækken, men det er som sagt et jeg ikke kan få igen, det ligger utrolig godt på ponyen og så har det kostet ca. 2.000kr. smiley så det er virkelig ØV! Han havde et mere dækken med (amigo stalddækken), og det har de åbenbart fundet og vil sende til mig (for min regning), så det kan nærmest ikke betale sig.......

    Ved ikke hvordan det er mht. erstatning, det er vel "på eget ansvar" tænker jeg lidt når man sender udstyr med.....

    Camilla, er udstyret låst inde på noget måde, for i så fald kan det da være at min forsikring kan betale......


  • #7   24. okt 2013 Det kommer an på hvor dit udstyr har været, da vi har dækkener både i vores sadelrum og på loftet alt efter hvornår de bruges, men ja udstyret burde være "på eget ansvar"... Da jeg flyttede opstaldnings sted sidst var et af mine fine hovedtøjer desværre væk og det var "bare ærgeligt", selvom det er super surt er det desværre hvad der sker.

    Men igen, har du prøvet at kontakte dem for nyligt?


  • CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.933
    #9   24. okt 2013 Hov, vent lidt. smiley Jeg læser det som om, de var i træning. Var den det? Hvis den ikke var det, vil jeg mene, det er ærgerligt. Har selv mistet forskelligt udstyr i tidens løb og det kan man jo ikke rigtig klandre nogen for, men det andet havde jeg på ingen måde fundet mig i.

  • CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.933
    #10   24. okt 2013 Hopedullen: Det er da ikke sikkert, hvis dækkenet er en udgået model, men man skal nok kunne finde noget ttilsvarende.
    Ville selv gerne have haft et Rambo California, men det var ikke til at finde nogen steder.


  • #13   24. okt 2013 Har netop kontaktet dem for nylig, da det som sagt var pakket væk da min pony skulle hjem igen, så jeg måtte vente til efterår (nu), hvor de fandt dækkerne frem igen. Så går ud fra at det har lagt på loftet.....er der låst af der?

    Han var ikke i træning, kun opstaldning...så ja det er nok på eget ansvar som sagt. Det er også mere hvis der var en der var derude som evt. kunne holde lidt øje med om det skulle dukke op eller noget......
    Tror det er en udgået model, for har ikke kunne finde et tilsvarende nogen steder.


  • CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.933
    #14   24. okt 2013 Nå for søren, det vil jeg huske. smiley

  • #15   24. okt 2013 Skal nok lige holde øje! smiley

  • #16   24. okt 2013 1000 tak Camilla smiley

Kommentér på:
Nogen der arbejder/ er i praktik hos Nyt Hesteliv?

Annonce