{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.209 visninger | Oprettet:

Billig opstaldning omkring Gl. Holte?! {{forumTopicSubject}}

Nogen som kan hjælpe med en billig opstaldning omkring Gl. Holte? En boks med adgang til fold om dagen.
Vi er selvfølgelig indstillet på selvpas, evt. hjælp på gården, ect.
Eneste kritiere er at det er Gl. Holte, Holte, ja, en radius af ca 10 km.
Hører rigtig gerne fra Jer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billig opstaldning omkring Gl. Holte?!
  • #1   24. nov 2013 Jeg står på Rævehøjgård i Lundtofte. Det koster vidst 1400-1500 for boks. Det er selvpas og man står for al indkøb af foder, hø/wrap, strøelse osv. Her ud over betaler med 150 kr. for morgenfodring og udluk, dog sørger man selv for hø på fold. aften- og weekendvagter skiftes vi til at tage.
    Det er tæt på en fin 20*60 bane med godt lys og der er gode turmuligheder.
    Staldejer er lidt sær, men hvis man kan leve med det, er det et fint sted. smiley


  • #2   24. nov 2013 Ok, hvor meget koster det ca pr mdr for køb af foder, hø, osv? Ikke for at snage, men fordi vi skal regne på omkostningerne pr mdr, inden vi evt køber ponyen, som vi har på hånden smiley

  • #3   24. nov 2013 Det kommer jo an på hvad man vil strå med, hvad man fodrer med og hvor meget ens heste spiser.

    Jeg ved at der er mulighed for at indkøbe spåner sammen med de andre. Tror nok de koster 55kr pr. pakke. Er ikke sikker, for jeg har valgt at mine står på træpiller.
    En balle wrap på ca 350 kg fra vores leverandør koster 400 kr., rigtig god kvalitet.
    Kraftfoder er jo meget individuelt, så det kommer jo halt an på hvad du gerne vil fodre med. smiley


Kommentér på:
Billig opstaldning omkring Gl. Holte?!

Annonce