{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.531 visninger | Oprettet:

Rose en hesterelateret person :-) {{forumTopicSubject}}

Man høre altid om de dårlige eksempler/oplevelser. Skal vi ikke alle tage ja hatten på og rose en bestemt person smiley Jeg har flere - men som sagt udpeges en person.

Jeg vil gerne rose min super dygtige beslagsmed Jan Frandsen - han er yderst kompetent, opbygger hestene stille og roligt frem for at nedbryde dem (både fysisk og psykisk), han er 100% ærlig, altid stabil og så er han generelt bare en person man føler sig godt tilpas med smiley


Kommentarer på:  Rose en hesterelateret person :-)
  • #1   22. feb 2014 Har det på præcis samme måde med min smed - Jimmy Thykjær! Så rart med en smed man stoler på!

  • #2   22. feb 2014 Det må være min dyrlæge, der skal roses her smiley Hun er fantastisk dygtig, omhyggelig og forstår at håndtere den enkelte hest på den bedst mulig måde smiley

  • #3   22. feb 2014 Min underviser Ole Linnet fordi han troede fra start af at jeg ville komme langt selvom at det så sort ud, og ingen troede på det!
    Og så fordi han er så rar xD


  • #4   22. feb 2014 staldejer, der hvor jeg rider..

    hun er der altid, klar på at hjælpe hvis jeg har behov for det og har lært mig enormt meget om omgang med hestene smiley


  • #5   22. feb 2014 Der er mange. Min staldejer der brænder for hestene, min hovtrimmer der altid tænker på hesten først og fremmest, min rideveninde der altid vil hjælpe og vil gøre hvad som helst for sine heste, også selvom det betyder at hun selv skal undvære......og også de folk herinde der prøver at hjælpe fremmede på nettet, bare fordi vi deler den samme passion smiley

  • #6   22. feb 2014 Jeg vil gerne rose min super dygtige og rare dyrlæge som blandt andet behandlede McAdoo i går, da han havde sandkolik og store smerter - idag har han julelys i øjnene igen og virker til at have det meget bedre smiley
    Desuden er hun altid god til at forklare om de forskellige ting osv.
    Hun kalder min pony "McAdoo med charmeørerne", og i går sagde hun at vi jo ikke kan undvære de øre der smiley


  • Ditte P
    Ditte P Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 12
    #7   22. feb 2014 Jeg vil gerne rose min underviser Sarah Lykke Petersen, hun har virkelig betydet en forskel for min hest og mig.

    Og så kan hun bare noget med de heste, så de får lyst at samarbejde!


  • #8   22. feb 2014
    Min veninde Camilla, der også hedder Cawani herinde. Hun har masseret mit kære dyr gratis, tager med mig til 117 ting som jeg slæber hende med til og hører på alle mine bekymringer og klynk :o)


  • #9   22. feb 2014 Dejligt med noget anerkendelse til dem smiley

  • #10   22. feb 2014 Jeg vil gerne sige en stor TAK til gårdejer smiley fordi han altid er til at stole på, fordi han tænker på vores heste dag og nat, fordi han gang på gang overrasker med positive ting eller idéer derude og fordi jeg må behandle Pille som min egen smiley
    Han hedder jens og bor i rugtved, vestsjælland.

    I går havde han ventet med at lukke ud, fordi så kunne vi få det tørre mudder af hovene. I sidste uge kom vi ud til en stor kasse med strigler, trenser, pelspleje og andet godt som han havde fundet i skabene, han har åbnet ledet på folden, så hestene kan gå i læ ved halmballerne, selvom det betyder de ødelægger lidt, der er lagt beton foran stalden, så vi kan køre til mødingen uden mudder, han giver hestene ekstra kerne af egen lomme, fordi de ikke kan tåle for meget wrap og han kommer med KAGE smiley

    Tak


  • #11   22. feb 2014 Min dejlige massør fra Richardy hestevelvære..
    Hun fandt hurtigt ud af hvad min dreng fejlede da han kom hjem fra udlån, og kom ud ganske gratis bar for at kigge på ham og give mig råd ang. hvordan han skulle trænes smiley
    Super sød og behandler mine drenge så pænt


  • #13   22. feb 2014 Helt sikkert min dyrlæge Birger Østergaard. Han er grunden til min hest er ridehest den dag idag. Han gør et fantastisk stykke arbejde.

Kommentér på:
Rose en hesterelateret person :-)

Annonce