{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
552 visninger | Oprettet:

Ny beskæftigelse - Massør {{forumTopicSubject}}

Hej søde HG mennesker smiley

Her forleden havde jeg massør til min hest og jeg blev meget betaget af hendes arbejde. Hele den måde hun forklarede og viste det på, gjorde det enormt spændende for mig. Hun fortalte mig blandt andet om hendes uddannelse og vi kom ind på at det er rigtig dyrt at uddanne sig som massør. Hun gav mig øvelser,som jeg skulle lave med min hest for at løsgøre hende. Hendes egen heste fik ofte massage, da det trods alt er gavnligt for dem, som for os.

Derudover så masserer jeg tit mine veninder og får tit ros af mit arbejde og de synes det er rigtig dejligt. Så strejfede det mig lige om jeg ville kunne finde ud af det på hesten! Det skulle jeg selvfølgelig lige afprøve.

Massøren havde fortalt mig at hun var ret spændt i nakken og jeg prøvede stille at mærke mig frem, om jeg kunne mærke hvor det var. Og sørme så! Jeg begyndte at massere min egen hest stille og roligt de steder jeg kunne mærke at hun var spændt. Og den søde hyp stod skam og sov! Det må vel være et tegn på at jeg godt kan på hestene også smiley

Min plan herefter ville så være, at prøve at læse og selvfølgelig i praktisk at lære mig selv frem til hvordan man skal massere en hest. Selvfølgelig lære om hesten anatomi og suge alt det til mig som jeg kan fra nettet. Det er jo trods alt godt for hesten, og jeg kan begynde at spare pengene på det og min hest kan få en tur noget oftere smiley

Har I selv tænkt på noget lignende, eller roder jeg mig ud i noget som jeg burde lade de professionelle om?
I så fald, kender I nogle bøger, sider eller noget, som måske kunne være en hjælp for mig?

Vil rigtig gerne høre hvad I har at sige, så længe at I holder det i en pæn tone smiley

M.v.h Sandra


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny beskæftigelse - Massør
Kommentér på:
Ny beskæftigelse - Massør

Annonce