{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  •DEBAT• Tina Lund
  • #1   16. apr 2014 Synes faktisk Tina Lund er helt i orden. Der har været en del grimme rygter om hende og hendes træningsmetoder, men kunne da komme med en hel liste med ryttere der er værre. smiley

  • #2   16. apr 2014 Hun har aldrig været min favorit, som person (og har mødt og snakket med hende, jeg ville aldirg dømme nogen uden at have mødt dem), jeg faktisk siden barnsben været mere begejstret for Charlotte. Ikke at jeg ikke kan lide Tina, men har bare altid bedst kunne lide Charlotte smiley
    Men ingen kan sgu tage fra hende, at hun kan ride! Har meget respekt for hendes beslutning om at tage til Dubai og fokusere på sin ridning smiley


  • #3   16. apr 2014 Jeg kender en der har arbejdet i hendes stald, Tina Lunds træning går ud på at nu mere hesten er indspændet under træningen, nu højere springer den til konkurrence...

  • #4   16. apr 2014 Puh bad

  • #5   16. apr 2014 Hun er flink nok når man møder hende, men hun bliver aldrig mit idol f.eks.

    Nej der holder jeg mig til John Whitaker smiley


  • #7   16. apr 2014 Jeg synes Tina er blevet meget bedre og jeg er sikker på at hendes heste har det godt. Jeg tror ikke hun bruger de trænings metoder mere, som har gjort før i tiden. smiley

  • #8   16. apr 2014 smiley

  • #9   16. apr 2014 Tina driver en forretning, derfor er det jo klart hun ikke, har tid til at pusse nusse alle heste. Men selfølgelig så burde hendes ridestil og attitude lægges om, men hey. der er flere der har værre attitude end hende smiley

  • #10   16. apr 2014 Det jeg synes om hende er at hun kan ride. For det kan hun virkelig! Ingen tvivl om det! Hun er bare meget voldsom. At spore en hest til blods hvis den bliver bange? Hvilket menneske gør det? Hun har mistet min respekt..

  • #11   16. apr 2014 Josefine: Nu er det der med sporerne jo sket for hvad jeg mener er 11 år siden snart - ALLE laver på et tidspunkt i livet noget lort, og at det skal forfølge personer bare fordi de er "kendte" og bringes frem hver gang kan jeg ikke se nogen pointe i - det ville være det samme som hvis jeg gjorde noget lort nu, og så om 10 år havde gjort en masse gode ting og var blevet "kendt" osv., og jeg ville garanteret få smidt det der skete for 10 år siden lige i hovedet op til flere gange smiley

    Nogen gange må man efter min mening lægge tingene bag sig og komme videre, for der er nok heller ikke tvivl om at Tina er blevet klogere siden da, og så ej forglemme at hun bestemt ikke er den eneste rytter der har gjort det, der er garanteret mange "hobbyryttere" der ikke er en knivspids bedre smiley

    Jeg vil ikke forsvare det hun gjorde, men synes det er synd at f.eks. Tina altid bliver dømt på lige det der med sporerne og så barring, der er for mange der til tider stadig lever i fortiden, i stedet for at leve i nuet og tænke på at en person sagtens kan ændre sig smiley


  • #12   16. apr 2014 Jeg synes hun er fantastisk! Hun har dog VÆRET hård ved nogle heste, men hun bruger mere tid med dem nu, og er blidere ved dem! Jeg beundre hun har kæmpet så hårdt for sin plads! Det skal man ikke glemme! Hun er simpelhen så sød når man møder hende, og min venindes veninde, var med på Team Lund, og hun synes det var fint nok, efter hvad hun har fortalt mig:)

  • #13   17. apr 2014 Har ikke hørt andet end rygter Så har svært ved at have en holding til hende når jeg aldrig selv har mødt hende eller set hende ride, dog synes jeg det var lidt "morsomt" da det kom frem i medierne med hvordan hun behandlede praktikanter, det havde jo Været almen viden i lang tid blandt hestefolk synes jeg..

  • #14   17. apr 2014 "hey børne i afrika dør af sulte men jeg kan da også finde mennesker der har det meget værre..."



  • #15   17. apr 2014 Tror faktisk at mange af de store ryttere, er hårde eller har været hårde ved deres heste på et tidspunkt.
    Men min mening: Hun kan virkelig ride, og det roser jeg hende for!
    Har mødt hende et par gange, og hun er faktisk ikke så slem.
    Hun kan måske virke snobbet. (-:
    Men respekt for at hun er taget til Dubai for at fokusere så meget på ridningen!


  • #16   17. apr 2014 Jeg synes Tina er en dygtig rytter og hun har bestemt lært af sine fejl!
    hvilke jeg håber Andreas helgstrand også snart gør!!...


  • #17   17. apr 2014 Nej tak - har aldrig kunne lide hende..
    Synes at hun "hyper" sig vildt meget, og jeg synes så tilgengæld ikke at hun kan ride..
    Smag og behag, fint at stort set alle der indtil videre synes hun er en helt - men det gør jeg ikke


  • #18   17. apr 2014 Jovist er hun en dygtig rytter, men hun er bare ikke den type dygtig jeg gerne vil se. Jeg har mange gange set hende helt tæt på live i Bernstorff arken, og jeg bryder mig altså ikke om det. Hestene springer og hun klarerer sig fint, men de ser bare ikke glade ud. Hun er da blevet bedre det tror jeg, men jeg vil stadig ikke gå efter hende.
    Når det er sagt, så har jeg set langt værre eksempler. Der var denne hvide hest som i skridt nærmest hoppede afsted på den ene forben, og trak det andet efter sig. Den gik da rent 4 taktet, men jeg ville nok kalde det halthed. Den var også super sammensnøret inden den skulle springe og da den sprang stod halen ikke stille et øjeblik smiley


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #19   17. apr 2014 Hvorfor syntes jeg at de her emner er forfærdelige??

    Halvdelen af jer der har kritik har nul og niks at have det i, og er noget i har hørt fra jeres venindes, søsters, mands kusine .. Altså come on..



  • #21   17. apr 2014 Så syntes jeg da at Andreas Helgstrands og hans far er MEGET værre

  • #22   17. apr 2014 Jeg var på ridelejre ved hende og alle hendes heste var glade og afslappet og hun red kun med glidetøjle en gang
    PS. Tina og hendes familie er mega søde


  • #23   17. apr 2014 Bryder mig ikke om hende. Da jeg ike syntes hun behandler hestene ordentligt, og det hele kun handler om at vinde.

  • #24   17. apr 2014 Har aldrig mødt Tina Lund, men hørt hende i Tv'et og jeg synes hun er meget blondinedum at høre på. Men en ting er sikkert, hun er en dygtig springrytter som har opnået nogle gode resultater.

  • #25   17. apr 2014 En dygtig rytter teknisk, skulle ønske jeg var lige så god! Men med et horsemanship der er langt dårligere end mit eget! Så ikke min kop te. Men at springe kan hun...
    Mvh TT


  • #26   17. apr 2014 Alle laver jo fejl hvis vi havde et kamera i nakken 24*7 så ville nogle af de mange fejl vi selv laver jo også blive filmet og omformuleret i deverse medier. Menjeg syntes hun er en god rytter, kender hende ikke personligt så på det punkt kan jeg ikke bedømme hende. smiley
    Men da Tina og Charlotte var børn var min mor staldhjælp for dem, tog ud til stævner med dem os.v da var det nok mest deres forældre der ødelagde det for dem og så fik børnene nogle dårlige vaner an.g heste, som jeg syntes de har fået styr på. smiley



  • #27   17. apr 2014 Hun god til at springe der er helt sikkert. Men den måde hun behandler sine heste og staldpiger kan jeg bestemt ikke lide smiley

  • #28   17. apr 2014 Hun kan springe, men hun er ikke min kop te.

Kommentér på:
•DEBAT• Tina Lund

Annonce