{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
706 visninger | Oprettet:

Søstjernen
Søstjernen
Tilmeldt:
5. jun 2013
Følger: 1 Emner: 30 Svar: 43

Det bedste ved heste {{forumTopicSubject}}

Hej hg
Jeg ønsker mig brændende en hest, derfor fik jeg den ide at spørge jer, hvad synes i er det bedste ved at have/omgås heste?:)
PÅ den måde håber jeg at få et (endnu) bedre indtryk af hvor fantastisk det er at have hest! smiley
kh Liva smiley


Kommentarer på:  Det bedste ved heste
  • #1   17. apr 2014 Jeg har egen hest og det bedste er sikkert så godt et bånd og venskab man kan få med sin hest, hvor meget tillid og hvor meget man kommer til at elske sådan et dyr smiley det bedste ved min er at hun altid kommer hen til mig på folden med ørene fremme smiley :')

  • #2   17. apr 2014 Jeg elsker bare at være i nærheden at heste, da det gør mig rolig og glad og minder mig om så mange gode ting smiley

  • #3   17. apr 2014 At de kun tænker i nuet, og er glad for dig som den du præcis er

  • #4   17. apr 2014 Du er aldrig selv, massere af motion, nye venner.
    Syntes så også du skal tænke på hvor hårdt det er og have hest, jeg havde ikke tænkt på det den gang jeg fik hest den stod på rideskolen og det var nu meget hyggeligt! Da jeg så fik den hjem blev det hårdt, da jeg fik nummer 2 med mere skole da man bliver ældre også nr 3 så nu er det fuldtidsarbejde når man står med 3 heste men hvis man elsker det som jeg gør er det super dejligt dog kan det godt være lidt presset når den ene er under tilridning og lidt besværlig af og til! smiley
    Men massere af fælleskab er der omkring heste, og man lærer og komme hurtigt i gang om morgene! Og pengene bliver sku hurtig brugt!


  • #6   18. apr 2014 Har egen hest og elsker ham over hele jorden. Men det er trods at 60% af vores oplevelser har været mindre gode.. !

    Derfor er det bedste ved at have hest, måden hesten opføre sig på! De har dårlige, dovne, friske, nysgerrige og bare normale dage præcis som mennesket. Det er det der gør det så dejligt; du ved aldrig hvad der kommer til at ske og hvilken opgave du bliver stillet!!

    Dog synes jeg at måden tiden, stresset og tankerne fra hverdagen forsvinder, er det allerbedste!!!!
    smiley


  • #7   18. apr 2014
    Det bedste? Den er dit spejl. Det er helt utroligt så fintfølende sådan en stort firbenet dyr kan være, den afspejler din sindstilstand og kan mærke hvis du er arrig eller ked af det med det samme.

    Samtidig er de så overbærerne - eller det er Heine i hvert fald. Du bliver udfordret hver eneste dag du har hest, både fysisk (med alt det arbejde der hører med) og psykisk. Du har ALTID noget at lære og der vil alle dage være noget du kan gøre bedre. Det er en stor men fed udfordring smiley


  • #8   18. apr 2014 For mig giver det ro i sjælen, jeg er i nuet med hestene hvor jeg bare nyder det uden tanker og spekulationer fra hverdagen. Jeg elsker dyr og gennem tiderne har man haft en masse gode oplevelser som man mindes og nye oplevelser kommer hele tiden til smiley Man er ude i den friske luft! Der er mange gode ting synes jeg smiley

Kommentér på:
Det bedste ved heste

Annonce