{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
485 visninger | Oprettet:

løber efter en {{forumTopicSubject}}

hej
den pony jeg rider på har fået den ide at når vi kommer ud for at fange hende på folden løber hun efter en eller når man er ved at være hende ved hende lægger hun ørene helt tilbage og løber hen mod en og vender sig som om hun vil sparke... har i nogen ideer til hvad man kan gøre.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  løber efter en
  • #1   18. apr 2014 Jeg ville nok først prøve med godbidder s når hesten kmmer hen til mig for den en godbid

  • #2   18. apr 2014 Hun mangler respekt, hvis at det er dig der bestemmer. smiley
    Det gjorde min pony også lidt i nogle overgange fordi jeg ikke havde sat mig i respekt, men nu gør hun det ikke mere fordi hun ved at hun bare får en klap bagi og fordi hun ved at det er mig der bestemmer. smiley


  • #3   18. apr 2014 Mangel på respekt...:-).
    Prøv at lave en masse øvelser, fra jorden af.


  • #4   18. apr 2014 Lyder som indlært adfærd. Den har garanteret gjort det mange gange, hvor dem der skulle hente den, har flyttet sig for den, så den faktisk bliver belønnet for adfærden. Jeg ville træne nogle forskellige "personligt rum" øvelser, så hesten lærer at forstå, at der er grænser, som ikke må overskrides smiley Og så ville jeg tage en longepisk med de næste gange, den skal hentes. Hvis den så udviser aggressiv adfærd, så giv et smæld med pisken i luften eller sving pisken mod den (uden at ramme), så det bliver den der flytter sig, og ikke jer.

Kommentér på:
løber efter en

Annonce