{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.324 visninger | Oprettet:

Fluemasker - ADVARSEL! {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Jeg vil lige give jer en lille advarsel angående brugen af fluemasker.

Igår var jeg lidt uheldig med min ene hest. Han havde sin fluemaske på og jeg havde som altid sat den ind under grimen. Mit livs største fejl!
Marko har formået at vippe masken ud over ørene, men grundet grimen kunne den ikke ryge af hvilket resulteret i jeg havde en hest som ikke kunne se da kantbåndet sad over hans øjne. Dette skabte selvfølgelig panik, og Marko løb igennem et af ledene til den ene store græsfold, ledet fik viklet sig ind i hans hale. Derfor blev han endnu mere panisk, og løb panisk og blændet rundt i 20 minutter, og i den tid nåede han at nedlægge hegnet mellem de to græsfolde. Da vi endelig fik fanget ham, var han fuldstændig skumsvedt over det hele og sveden dryppede af ham.
Nå efter at kølet ham ned skulle jeg så tjekke for skader - heldigvis intet på ben ud over en tabt for sko og lidt hudafskrabninger. Så jeg åndede lettet op og begyndte at nusse ham i hovedet, og så opdager jeg at hans øje ser underligt ud.
Fik fat i gård-ejer som er dyrlæge og hun lavede en farvetest. Ganske rigtigt hornhindesår i begge øjene! Vi fik hentet noget øjensalve, men hun anbefalede vi fik en praktiserende dyrlæge ud og kigge i dag.
Jep det gjorde jeg så, og det ser ud til at Markos syn er upåvirket! Men det er store sår han har fået, så det er for tidligt at sige om et evt arvæv-dannelse vil kunne give problemer.

Så derfor kære fluemaskebrugere, sæt den udover grimen så I ikke skal igennem det samme som mig!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fluemasker - ADVARSEL!
Kommentér på:
Fluemasker - ADVARSEL!

Annonce