{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.104 visninger | Oprettet:

Så kom drømme sadlen hjem {{forumTopicSubject}}

Hej HG smiley
Først af alt vil jeg sige at jeg ikke er helt sikker på om emnet er placeret korrekt samt at dette bare er et rent blære emne smiley

For et års tid siden begyndte jeg projekt "drømme-sadel", vidste mærke og model allerede den gang men havde ingen penge så måtte spare op smiley
I Maj havde jeg så endelig fået sparet nok penge op, og projektet tog sin næste fase, nemlig hvordan designet på sadlen skulle være. For den skulle nemlig være unik og passe til mit distancesæt, men stadig neutral nok til at kunne bruges til dressur. Valget endte på en lysegrøn piping smiley
Så skulle sadlen bestilles i England, og depositummet blev betalt - her efter gik der lang tids venten og sadlen blev endvidere forsinket i produktionen da en leverandør gik konkurs.
I sidste uge fik jeg så endelig en mail hvor på der stod at sadlen nu havde forladt producenten og sendt afsted til butikken jeg havde bestilt den af og de ville så sende den fra England og her hjem hurtigst muligt efter. I dag kom posten så med min længde ventede sadel! Og nu vil jeg altså blære mig lidt med den, for den er blevet langt flottere end hvad jeg lige havde forventet!

I morgen skal jeg så ud og ride i den, nåede jeg ikke i dag da vi skulle have gæster smiley

Men hvad syntes i om min drømmesadel? Mangler blot at få indgraveret hestens navn i den lille metalplade på bagsvislen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så kom drømme sadlen hjem
Kommentér på:
Så kom drømme sadlen hjem

Annonce