{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opstaldning i Randers-området
  • #1   21. jul 2014 Hvor henne i Randers?

    Der er jo det der hedder Lykkeshøj Ridecenter, og så er der også Ryttergården. Derudover er der Kallehavegård og Sheiksgård (tror jeg det staves?) smiley

    Der er også et sted i Assentoft der hedder Eskagergård.



  • #2   22. jul 2014 Det var egentlig ikke et bestemt sted i Randers smiley har været inde og kigge på lykkeshøj og kalhavegaard og det ser lækkert ud smiley men det var mere for at høre om folks erfaringer . Så som undervisningen på stederne .. hvad der er med i opstaldning en i forhold til prisen osv :)men der er da masser af steder jeg lige skal have kigget på kan jeg se smiley

  • #3   22. jul 2014 Der er vist stadig en ledig boks hvor jeg står. Det er en lille privat selvpasserstald stald med 12 heste. Lille ridehus, dressurbane og springbane. Ca 1 km til kæmpe lækker skov. Det ligger i Mellerup 12km NØ for Randers

  • #4   22. jul 2014 Jeg har hest på Hesteriet i harridslev - hvilket jeg er super glad for. Det er en lille stald med plads til 10 eller 12 heste. Derudover er opstaldere de eneste der må bruge stedets virkelig lækre ridehal. Man må gerne selv medbringe underviser, men stedet har underviser tilknyttet, som de fleste af opstaldere rider ved, da han er super dygtig:) Tur mulighederne er rigtig gode i Harridslev og så ligger rideklubben lige bag ved, så man har mulighed for at bruge deres faciliteter også. Jeg er rigtig glad for det derude, netop fordi vi ikke er ret mange smiley

  • #6   22. jul 2014 Jeg kan anbefale Ø. Bjerregrav hestepension der er der styr på tingene, der er en lille ridehal og en udendøres ridebane. Du kan ringe til Mette på 25113161

  • #7   22. jul 2014 jeg har en plads i privat stald 1 km fra rideklub med super faciliteter smiley

    Sheiksgård kan jeg IKKE anbefale.


  • #8   22. jul 2014 Da jeg havde boede i Randers, stod jeg også på hesteriet i Harridslev. Det suverænt bedste opstaldningssted i Randers. Så det kan KLART anbefales. Hestene har det som blommen i et æg

  • #9   22. jul 2014 Min hest står i Floes/Uggelhuse, så jeg kan desværre ikke fortælle hverken godt eller dårligt omkring de steder jeg har nævnt.

    Jeg ved blot at min veninde har hest opstaldet på Sheiksgård, og min søster har gået til ridning på Lykkeshøj og Eskagergård. smiley


Kommentér på:
opstaldning i Randers-området

Annonce