{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.183 visninger | Oprettet:

For dårligt af DRF? {{forumTopicSubject}}

Undskyld jeg lige kommer med et surtopstød, men er det bare mig eller er det for dårligt af DRF at der er så få steder de afholder ryttermærke kursus?
Nu når reglerne er sådan at man ikke må ride C-stævner før man har ryttermærkerne burde der være flere klubber der afholder dem. Når man så spørg rundt om i de forskellige klubber om de i den nærmeste fremtid vil holde dem. Får man svaret at det er for dyrt af afholde dem.
Jeg har allerede ryttermærke 3, men kunne ikke tage 4 samtidig fordi jeg er under 15? Jeg har taget Klar-Parat-Start kurset, og mangler kun ryttermærke 4, jeg kigger jævnligt på DRF GO men jeg gider altså ikke køre til Jylland for det.

Undskyld men måtte bare lige ud med det, fortsat god dag. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For dårligt af DRF?
  • #2   22. jul 2014 Det er de enkelte klubber der afholder ryttermærke kurser ikke DRF smiley og jeg kan ikke forstå det er for dyrt for klubben? når den enkelte deltager betaler et gebyr?. smiley Hvorfor kunne du ikke tag ryttermærke 4? det er obligatorisk for rytter for 13 år der rider c-stævne min ælste datter tog det da hun var 12 både 3 og 4 de må have blidt dig noget ind eller misforstået noget. og det er rigtig øv for dig smiley Men jeg giver der ret i der mangler klubber der afholder ryttermærke kurser min den yngste skal have taget rytter mærke 3 inden nytår for hun bliver 12 dec 2015 og det følger kalender året og det er jeg rigtig godt træt smiley

    God dag til dig også smiley


  • #3   22. jul 2014 Himmelev rideskole holder dem vist snart efter sommerferien igen..
    Skal selv tage ryttermærke der efter ferien smiley


  • #4   22. jul 2014 Som de andre skriver så er det ikke DRF, men klubberne der er for dårlige til at afholde kurserne...

    Når det så er sagt, så må man altså gerne tage Ryttermærke 4 inden man fylder 15 år smiley Min søster og hendes veninder tog både 3 & 4 på en gang da de var 12 smiley


  • #5   22. jul 2014 Jeg har haft det helt lige sådan. Jeg samlede 5 ryttere (inkl mig selv) der manglede og gerne ville have mærkerne og fik en ryttermærke-underviser ud 2-3 gange, og som også lavede prøve Vi betalte 400 kr pr. mærke pr. mand, som man også betaler i klubberne. Også var det bare på vores hestepension med egne heste. Og vi er ikke under DRF, så det kan sagtens lade sig gøre. smiley

    Man kan også selv tage intiativet.


  • #6   22. jul 2014 Det er da din egen klub du skal have fat i. Det kan jo ikke være DRF's skyld, at de ikke tvinger samtlige klubber landet over til at afholde ryttermærker smiley

  • #7   22. jul 2014 Vsre i 3650 Ølstykke holder til efteråret.

  • #9   22. jul 2014 Er der mange af jer der mangler 3 og 4 i østjylland?

  • #10   22. jul 2014 Jeg kunne sagtens tage ryttermærke 4, men jeg kunne åbenbart ikke tage dem samtidig smiley

  • #11   23. jul 2014 Du kan jo også bare være "selvstuderende" også bare selv betale for din prøve.

Kommentér på:
For dårligt af DRF?

Annonce