{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
970 visninger | Oprettet:

Sige farvel (Solgt pony) {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

På søndag bliver Bailey hentet, han er solgt til en rigtig sød pige.
I morgen (lørdag) er derfor sidste ''hele'' dag jeg har tilbage med ham.

Jeg har grædt uafbrudt siden de var at prøve ham - ikke fordi familien føles forkert, men det er så hårdt at skulle sige farvel.

Hvordan ville i bruge jeres sidste dag sammen med hesten?

Jeg har haft ham i 4 år, og han er i dag 5 år. Vi har et rigtig tæt bånd, og han er min soulmate - det er virkelig svært at give slip! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sige farvel (Solgt pony)
  • #1   26. jul 2014 Men hvorfor så sælge ham... smiley og syntes du skal gøre det i er bedst til at gøre sammen smiley altså havde det været mig ville jeg tage min elske Bjørn med ud på en galop tur i skoven og så ville jeg ligge spring ud og springe dem smiley

  • #2   26. jul 2014 Det er absolut heller ikke af min gode vilje. Men er desværre nødsaget til det da jeg pt går arbejdsløs - og når jeg får job ikke får ret meget tid til ham..

  • #3   26. jul 2014 Når smiley det er altid trist at skulle sige farvel smiley

  • #4   26. jul 2014 Ja det er frygteligt smiley

  • #5   26. jul 2014 Da jeg skulle sige farvel til min prinsesse pony, red jeg som vi begge to elskede - helt uden udstyr. Vi trænede fra jorden, og brugte rigtig mange timer sammen, mest på hestens primisser. Altså jeg vidste at hun ville værdsætte en masse gulerødder frem for dressurridning. Jeg tænkte for mig selv, at hendes sidste minde om mig skulle være positivt.

    Heldigvis, to år efter får jeg min prinsesse pony tilbage. Vi henter hende d. 10. August, forhåbenligt med et føl i mavsen.


  • #6   26. jul 2014 Jeg red en laaang tur den sidste dag, den varede nok nogle timer smiley det var både skridt, trav og galop vi red i smiley min pony elskede sådanne ture smiley ellers så gør hvad i har lyst, det i elsker at lave sammen!! smiley Og ved virkelig godt hvordan du har det, jeg havde min pony i 3 år, og vi havde også bare sådan et bånd andre ikke kunne forstå!! smiley

  • #7   26. jul 2014 Jeg ville lave det som jeg plejede at nyde mest på hesten

    Anton ville det være ride uden udstyr, Schwante ville være let dressur træning.. og så bar masser af nussen i stalden, give sig god tid, måske trække en lille tur


Kommentér på:
Sige farvel (Solgt pony)

Annonce