{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
633 visninger | Oprettet:

Smidt sko {{forumTopicSubject}}

Hej
Min hest har smidt sin sko, og nu skal jeg tage stilling til hvad jeg skal gøre.
Jeg rejser på ferie onsdag morgen, og jeg synes derfor det er lidt kortvarsel at ringe til en smed (min egen har ferie, så jeg skal have fat i en "fremmed") mandag morgen.
Vi snakkede om at vi kunne få pillet skoen af, da vi muligvis har en i stalden der kan finde ud af at gøre dette. Men jeg er lidt bange for at det er en dårlig ide, hvad nu hvis skoen ikke kommer rent af, og noget af hoven komme med af, så står vi jo samme sted, og skal have en smed ud.
Vi har også snakket om at lade hende gå med en sko 14 dage, men er det ikke også en dårlig ide? Jeg ved da i hvert fald hvor irriterende det er, kun at gå rundt med en sko, og det må da være lige så irriterende for hesten?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smidt sko
  • #1   26. jul 2014 Kan den gå uden sko uden problemer så havde jeg nok bare pillet den anden af. Det ikke helt nemt at tage sko af. Medmindre folk ved hvad de laver. Ved de det er der ingen problemer løsne sømmene hiv skoen af. Du må da selv have set det. Ellers er det normalt ikke noget problem at en anden smed kommer ud og sætter den tabte sko på. Koster jo lidt, men oftest hjælper de jo hinanden når der er ferie smiley

  • #2   26. jul 2014 At går rundt med en sko er en dårlig ide for så går hesten bare skævt smiley har selv prøvet det smiley

  • #3   26. jul 2014 Ring evt. til Jens Gundorph smiley han er vældig flink og har ofte ledige tider.
    Du kan finde hans side på facebook: Gundorph's Hestebeslag


Kommentér på:
Smidt sko

Annonce