{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
735 visninger | Oprettet:

Er der virkelig ikke nogen der har set min pony? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen smiley Nu er det ved at være et år siden at min gamle pony Alina (Athena som som hun blev kaldt på rideskolen) blev sendt tilbage til hestehandleren. Jeg leder stadig efter hende fordi at jeg gerne vil se hvordan hun har det der hvor hun er kommet hen. Jeg har ledt overalt på internettet men har ikke kunne finde noget om hende smiley Jeg har før skrevet et emne om hende her inde men uden hel og har derfor slettet det igen. Hvis i har set hende før eller måske ved hvor hun er så vær sød at skrive til mig. Hun betyder enormt meget for mig og var nærmest ''min'' pony.

Alina blev solgt fra sølvmosegaard sidste sommer men kom tilbage igen efter nogle måneder og blev så solgt igen i vinteren. Jeg er ikke helt sikker på at hun er blevet solgt fra hestehandleren på det tidspunkt, jeg ved bare at hun blev fjernet fra deres hjemmeside i vinteren. Sølvmosegårds hjemmeside: http://www.dkhorses.com
I kan kontakte mig her inde eller på email: Albertemilla@hotmail.dk.

Jeg har hende oprette her inde hvor i kan læser mere om hende og se flere billeder smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er der virkelig ikke nogen der har set min pony?
Kommentér på:
Er der virkelig ikke nogen der har set min pony?

Annonce