{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
862 visninger | Oprettet:

ulla P
ulla P
Tilmeldt:
14. maj 2014
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 13

Hesten væltede oven på mig {{forumTopicSubject}}

Hej hg..
Jeg var ude og ride en tur for en af mine mors venner, hvor hesten så stejlede og væltede bagover, lige ned på mit højre knæ....
Besvimede næsten, af smerte i knæet - ca 400 kg hårdt ned på knæet...
Heldigvis var en deroppe læge. Hun siger knæet ikke var slået løs !! Heldigvis
Har haft koldt osv på, fået en masse smertestillende
I dag ( det skete i går ved 2-tiden)
Er der stadig hævet og store blå mærker, har bare fået nogle smerter højere oppe i benet... Kan godt støtte lidt på benet...
Hvad tror i der er sket ?? Og hvad kan jeg gøre


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hesten væltede oven på mig
  • #1   28. jul 2014 Du har nok fået en forstuvning - jeg ville smutte på skadestuen hvis jeg var dig smiley

    Men ellers er det nok bare et stort slag, efter at dømme på blå mærker osv. smiley


  • #3   28. jul 2014 Du skal sætte dig i sofaen, en god stor pude under benet for at støtte, lidt køligt på, en god film i TV'et, noget at drikke og god mad.
    Og så bare en pokkers masse ro.
    Det gør ondt at få en hest ned over sig, og det er en stor belastning, så ta' den stille og roligt de næste par dage


  • #4   28. jul 2014 der kan jo være sket alt muligt, og at du stadig i dag har ondt er jo helt normalt, jeg ville give det mindst 1-2 uger. Tager du til lægen/skadestuen kan de alligvel ikke tage røgten/scanne dig når knæet stadig er hævet.

    Held og lykke med det ellers! smiley


  • ulla P
    ulla P Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 13
    #6   28. jul 2014 Er en type som slår mig og er rigtig uheldig konstant - såååå.. Har brugt mange timer på hospitaler osv
    Hende lægen sagde at der var væske ansamligner, men der skulle ikke være sket noget med ledene og om knæet sad løst da hun kunne se det kort til efter slaget


  • #7   28. jul 2014 men det der er i det, er at hvis du ikke tager på skade stuen, har du ingen papir hvor der står du er kommet til skade, hvis der nu skulle være noget med knæet i fremtiden smiley altså med hensyn til forsikring smiley

  • #8   28. jul 2014 Det kan være hævet i rigtigt lang tid.
    Har selv brækket mit ben 4 steder, og det skete D. 7 juni. Og det
    Er stadig hævet. smiley


  • #9   28. jul 2014 Synes du skal tage en tur forbi en skadestuen for en sikkerheds skyld. Lægen der har set på dig har vel næppe røngten syn som supermand smiley

  • #10   28. jul 2014 Af sted på hospitalet. Har prøvet af min hest væltede og landede på mig, var dog heldig og der skete ingenting. Min hest var lige så meget i chok som mig og blev liggende, hvilket var bedre end hun prøvede at rulle for at komme op. Da jeg var kommet fri, så måtte min ridelærer daske hende flere gange i måsen med en pisk, for at få hende op og stå igen...

Kommentér på:
Hesten væltede oven på mig

Annonce