{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alder?
  • #1   29. jul 2014 få dyrelæge ud, de kan kige på tænder osv og give et bud ( man kan aldrig komme med det præcise tal, da det er an på hvordan hesten er passet)

  • #2   29. jul 2014 Okay. Ja det ved jeg godt smiley Tak for svar! smiley

  • #3   29. jul 2014 Evt se over øjnene, hvis der ligesom er et rimelig dybt 'hul' så er det en ældre hest. Ved yngre heste er der kun en lille bule indad. Har jeg læst i en bog hvert fald.. Dog ikke verdens mest præcise måde at 'måle' alderen på ;P

  • #4   29. jul 2014 Regitze


    Arh den passer ikke. Min havde allerede som 1 års sindsyg dybe huller, og min 18 års har ingen.


  • #6   29. jul 2014 Line, ja han er tyk smiley Han bliver passer lidt for godt på af dem han står hos og for charmet sig til lidt ekstra brød. smiley syntes selv han er blevet for overvægtig smiley

  • #7   29. jul 2014 Mimmi: Som sagt kun noget jeg har læst smiley

  • #8   29. jul 2014 Det med bulen over øjnene kan man ikke regne med. Der var en hestemassør der fortalte mig, at bulen/hullet over øjet indikere om hesten er deprimeret eller plaget af noget. Jo dybere de er, jo mere deprimeret eller plaget af noget er de. smiley

  • #9   29. jul 2014 Melanie

    Og den passer heller ej smiley Det med bulen over øjet er ganske enkelt bygning, ligesom mennesker nogle gange har tydelige og andre utydelige kraveben osv smiley

    Der er ingen beviser eller belæg for alle andre skrøner smiley


  • #10   30. jul 2014 Nej jeg ved godt man ikke kan være sikker på alle de ting der bliver sagt nu om dag smiley

    Det var noget min hestemassør/ven fortalte mig, da jeg startede "kissing-spine" træning på min gamle hest. Og derefter er jeg begyndt at holde øje med hullerne, og har selv oplevet at hvis jeg kissing spine trænede ham i en uge blev hullerne dybere. Og ud over det viste jeg også han ikke kunne lide alt det longe arbejde (men det måtte han altså bide i sig, det var trods alt et forsøg på at rede hans liv. Desværre lykkedes det ikke smiley ) Når men.. Hvis jeg så holdte pause fra det og trick trænede, da det var det han hyggede sig mest med, så ville hullerne begynde at forsvinde.

    Har set det på andre heste også. Så syntes det er et spændende emne, om man virkelig kan aflæse om de er deprimerede eller ikke er glade. Ved at se over øjnene. smiley

    Men nej, man kan selvfølgelig ikke vide noget med sikkerhed. smiley

    P.s. Tusind tak for at vi kan holde det i en pæn tone, selv om vi ikke nødvendigvis ikke er enige på dette emne. Det syntes jeg desværre ikke der er mange der kan på HG mere smiley

    M.v.h. Melanie



Kommentér på:
Alder?

Annonce