{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ridestøvler
  • #1   31. jul 2014 De Niro Young - mener den koster mellem 2199 - 2499 kr. smiley

  • #2   31. jul 2014 Equipage Napoli new, De er rigtig flotte, meget behagelige, mange størrelser og de holder i lynlåsen. Jeg både springer og rider dressur i mine. Kender også andre, der har anskaffet sig dem, og de er også glade for dem. Prisen er rimlig overkommelig mener ca. 1900,- og som sagt holder de i lynlåsen! smiley

  • #3   1. aug 2014 Er så glad for mine Montar støvler! - det er godt nok en springstøvle men Jeg synes den fint kan bruges i dressuren smiley det kommer selfølgelig an på hvor meget støtte man ønsker af støvlen i dressuren. Men jeg vil helt klart anbefale den - den er holdbar og jeg synes også de er pæne smiley
    De koster omkring 2000kr


  • #5   1. aug 2014 Jeg rider i et par gamle springstøvler fra Petrie smiley Jeg er så dressurrytter, men jeg er ikke så god til stive støvler.. Jeg har ret små ben, så jeg er bange for at jeg ikke kan komme op på hesten med sådan et par stive dressurbanditter på.. Og hvis jeg endelig kom op, så er jeg bange for ikke at komme af igen :b

    Jeg ved dog ikke hvilken model jeg har, jeg har nemlig fået dem af min veninde, som ikke længere kunne passe dem og de er ca. på alder med grauballemanden smiley Eller nej, men de er ret gamle.. Og det holder endnu smiley

    Petrie er halvdyrt, men de holder super godt, selvom de bliver brugt flittigt smiley


  • #8   1. aug 2014 Jeg har et par Komet fra Königs, og de er lavet som allround støvler. De har en dressurbue, men den er ikke så høj, og de er rigtig gode at springe med.

    De står til 2500


  • #10   1. aug 2014 Montar, de er meget billige og holder super godt! smiley
    Er virkelig glade for mine:)
    Gav 1799,99,- for mine i rytterhjørnet, og er virkelig glade for dem smiley


Kommentér på:
Ridestøvler

Annonce