{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Fødselsdags gave til pony?
  • #2   10. maj 2010 Det ved jeg, og som sagt, skal et almindeligt størrelse knækbrød deles i 3 stykker, så det er jo egentlig ikke så meget igen.

  • #4   10. maj 2010 Det ved jeg:D
    Han er nemlig på kanten til undervægt, da han begynder at tage rigtig meget på omkring nu.
    Så en lille godbid, vil ikke gøre skade, da det normalt er 1 gulerod og lidt hø:D.

    Tak for det:D
    Han har fødselsdag Lørdag, men kommer først Søndag ud til hamD:


  • #5   10. maj 2010 min har fødseldag idag og bliver 19 år smiley vi gør ikke noget ud af det med foder, det kan skade og de forstår det ikke smiley men på den lidt speciele dag laver jeg noget jeg ved hun nyder, så det bliver til en ordentlig strigle/nussetur og så ellers en gåtur i skoven hvor hun kan holde øje med alt smiley

  • #6   10. maj 2010 Nej den har fødselsdag samme dag som mig : D

    Jeg plejer at give dem en masse guf som gulerødder og æbler.. : D


  • #7   10. maj 2010 Min veninde lavede en lille lagkage med æbler, gulerødder og brød smiley Også havde de skrevet Bella 7år kan bare ikke huske med hvad hehe smiley

    -Hvis du ikke træner tricks med din pony kan du jo prøve det smiley ?


  • #8   10. maj 2010 bag en hestekage og bag efter give en gave fek.s gamacher, strigler osv !

    sådan gjorde jeg til Hoody's fødselsdag ! ga ham kagen også bag efter skulle han selvfølgelig ha sin indpakkede gave, han åbnede den selv med lidt hjælp fra mig, og det så bare SÅÅ sødt ud (:

    men tillykke til Malthe på Lørdag Emilie xD..


  • #9   10. maj 2010 jeg plejer at købe en gave i form af udstyr, sidst gav jeg min pony transport gamascher.

  • #10   10. maj 2010 Hehe synes det er sjovt og sødt at folk giver dem gaver smiley men de forstår det ikke, så kunne jeg ligeså godt købe gemacher til mig selv og vores fælles brug en anden dag end den dag XD Det er såmænd ikke ondt ment.

    Men så hellere nusse og bruge noget kvalitetstid sammen og knytte et stærkere bånd, det forstår de bedre smiley Sådan fejrede jeg min hest idag smiley og vi nød dagen


  • #11   10. maj 2010 Simone M !
    jeg kæler rigtig meget med min hest ? jeg forstår dig ikke helt ?
    man kan da godt gi sin hest gave ? man kan da ligeså godt få et ''bedre bånd'' til hesten ind lige dens fødselsdag ? efter min menning skriver du det forkert !!


  • #12   10. maj 2010 Ja selvfølgelig kan man få et bedre bånd til hinanden alle dage, for det kan man sagtens. Og det er da også fint at folk vil give hesten gaver, jeg siger bare at de ikke forstår hvorfor smiley

    Og siger ikke at i ikke kæler jeres heste smiley tror bare jeg forholder mig anderledes til sådan en dag.

    Idag har Sunna fødselsdag smiley jeg har lavet de ting med hende jeg ved hun nyder mega meget og forstår meningen i, f.eks ved hun hvad strigling er og hun nyder det virkelig meget, derfor gjorde jeg noget ekstraa ud af det idag, og så gik vi en tur, fordi hun elsker at komme i skoven,


  • #13   10. maj 2010 og måske kom det ud forkert, men det er min forståelse af at gøre noget specielt den dag smiley

  • #14   10. maj 2010 Vi giver heller ikke KUN hestene gaver (jeg gør hvertfald ikke)
    jeg nusser også omkring dem, og gør det jeg ved de elsker, f.eks. leger med dem, og småspringer med dem smiley

    - Intet ondt i det jeg skriver smiley
    Heller ikke ment som overfald, hvis det kan forståes sådan smiley


  • #15   10. maj 2010
    Ser ingen grund til at give hesten martrielle gaver, da det jo egentligt bare er gaver til mig selv.. Hesten har vel 10 par underlag og bandager i forvejen.

    Så heller lave en sjov lagkage - det får Maja næste år når hun fylder 30år, på et eller andet ukendt tidspunkt også lige en speciel opskrift så hun kan tygge den.


  • #16   10. maj 2010 kan kun være enig med jer, ikke fordi jeg ser noget forkert i det andre gør, slet ikke. Deres valg er ligeså rigtigt som mit smiley hesten forstår bare ikke et nyt underlag, jeg skal købe det for mig selv fordi jeg kan lider det, hesten er jo ligeglad med farven smiley eller at det er nyt


  • #17   11. maj 2010 jaaa selvfølgelig har vi alle forskellige menninger !
    men det kan da godt være at hesten ved hvornår den er født, og den ville blive glad for en gave ? ligesom os ?


  • #18   11. maj 2010 Altså jeg har det sådan, jeg ved hvornår jeg er født, men for mig betyder gaverne på dagen intet, for mig betyder det at familien kommer og vi er sammen mere. smiley det kommer når man bliver ældre.

    Jeg tror ikke hesten tænker over det smiley


  • #19   11. maj 2010 Jeg bager en kage.
    At strigle, gør jeg 3 gange i ugen, så det er ikke sådan helt vildt specialt.
    Men vil selfølgelig nusse om ham mere den dag:D.

    Tak EmmaxD


  • #20   11. maj 2010 jaa, jeg står sku' for mine egne menninger og ikke en andes, bare fordi hun/han er voksen !!/:

  • #21   11. maj 2010 EH

    Skal man også gøre, respektere jeg folk for smiley Men har jo aldrig sagt at jeres måde at gøre det på er dum, sagde bare hvad jeg gjorde den dag smiley


  • #22   11. maj 2010 JAA, OKAY.. helt iorden (:

Kommentér på:
Fødselsdags gave til pony?

Annonce