{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kiropraktor - jylland
  • #1   31. mar 2011 Louise L fra højgaard dyrehospital på fyn

  • #2   31. mar 2011 Johanne Hvid har jeg lige brugt og er meget positiv. Hun er rigtig dygtig!

    Sibylla Langaker har så vidt jeg ved, stadig fri pga. sygdom i familien.


  • #3   31. mar 2011 der er en på mols, kan ikke huske hverken navn eller nummer men jeg har oplysningerne i stalden, så jeg kan lige prøve at huske at få dem med hjem senere....
    hun er lidt dyr i kørsel, men vi kan samle hestene, så vi sparer lidt, vi skal nemlig også have kiropraktor


  • #4   31. mar 2011 Rikke - Tror du ikke at det er Johanne Hvid fra Djursland Hestepraksis?

    Kan varmt anbefale Johanne. Havde en anden kiropraktor på min hest, hvor det hjalp lidt, men ikke særlig meget. HUn blev syg og derfor skiftede jeg til Johanne.
    I løbet af to behandlinger er min hest gået fra at være låst i hele kroppen, til at han kun har problemer i nakken, og jeg derfor kan begynde at genoptræne ham nu.

    Fordelen ved Johanne er at hun også er uddannet akupunktør, og kan bruge det sammen med kiropraktikken.

    For mange år siden, før Tove Due fik sin egen praksis, arbejdede hun oppe i nordjylland, hvor hun har behandlet flere heste jeg kender med alm. dyrlæge behandling og akupunktur. Har aldrig set hende udføre kiropraktik, men har dyb dyb respekt for hende som fagperson. Hun er vildt dygtig, men har også hørt at hun er svær at få tid til, da hun næsten altid er booket helt op.


  • #5   31. mar 2011 www.ryet.dk
    Rikke Andersen...kan anbefales....


  • #6   31. mar 2011 Der er ogs Torsten fra Varde dyrlæger

  • #7   31. mar 2011 Sibylle er rigtig dygtig!(;

  • #8   31. mar 2011 Jeg har brugt Lene til Silver Moon på min profil. Købte hende billigt og kunne godt se hun havde ondt, men ikke hvor. Lene kom rimelig hurtig og hun gennemgik Silver rigtig grundig. Diagnosen var desværre kissing spines. Lene sagde så at hun ikke kunne sige noget om hvor slemt det var så den eneste måde at vide det med sikkerhed var røntgen. Det ville vi dog ikke ofre så Lene lavede en genoptræningsplan til Silver. Da vi købte hende nægtede hun at galoperer, selv på fold og hvis vi forsøgte at presse hende i longen stod hun på bagben.
    Allerede efter et par uger (mener jeg) begyndte Silver a galoperer igen uden problemer smiley Også på folden! Det var SÅ dejligt at se.

    Lene har været super sød og profesionel igennem hele forløbet! Da jeg fortalte Lene at Silver var solgt sagde hun at nye ejer ENDELIG måtte ringe hvis der var nogen spørgsmål eller noget.

    Jeg er FULDT ud tilfreds!! og vil VARMT anbefale Lene til andre.


  • #9   31. mar 2011 Tusind tak for jeres svar og forslag smiley Jeg kigger nærmere på dem smiley

    Rikke > Hvornår og hvor får I besøg af hende?


  • #10   31. mar 2011 Syns du skal bruge Johanne Hvid hun er så dygtigt, og hun er så god ved hesten inden hun begynder med noget, så hilser hun pænt på den og snakker med den.

    Min hest Franie ELSKER hende smiley hehe og han er ung hest, men han syns bare hun er skøn :=) hihi


Kommentér på:
Kiropraktor - jylland

Annonce