{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

Kiropraktor vs Fys/osteopat??? {{forumTopicSubject}}

Jeg har haft en alternativ behandler på min fjorddreng, da han ikke er sig selv og ikke trives.

Har fået oplyst, at han har smerter og fået afvide hvor og det stemmer meget godt overens med en del af hans adfærd.

Har forsøgt, at få en tid hos Tove Due nu her d. 17, men der er booket op - hun ringer dog i tilfælde af afbud.

Sidder så og søger efter fys/osteopat og finder ud af, at der rent faktisk bor en Karin Wyrtz meget meget tæt på mig og hun kører ud.

Vil klart gerne have en herud til ham, så han er fri for, at skulle ud på en køretur med de smerter han har - men jeg har INGEN erfaring med fys/osteopat behandling og vil meget gerne have jeres erfaringer med den slags.

Kan det anbefales med en fys?
Mine egne erfaringer med fys på egen krop er virkelig ringe, så er er derfor temmelig skeptisk og tænker, at det måske nok bare er, at smide penge ud af vinduet?

Og hvad betyder osteopat - hvad er det??

Håber i kan hjælpe mig her smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kiropraktor vs Fys/osteopat???
  • #1   27. jan 2013 Jeg har tidligere brugt kiropraktor og fys. Med både positive og negative udfald.
    Men nu har jeg haft fornøjelsen af at have Anne Tove ude til min hest i fredags og kommer aldrig til at bruge andet smiley det var en sand fornøjelse at se min hest så afslappet og glad efter bare en behandling:)

Kommentér på:
Kiropraktor vs Fys/osteopat???

Annonce