{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
848 visninger | Oprettet:

Når rideudstyrsbutikken kender en? {{forumTopicSubject}}

Jeg tror snart, jeg burde bruge en anden butik også, men den er lokal, har brugt den siden jeg var lille.

Hvis jeg glemmer at sige, jeg har en klub-konto der, så skriver de det alligevel, og hvis jeg ringer, og bare siger mit FORNAVN, og så spørger til noget foder e.l., så finder de også min konto frem selv.

Jeg mailer ind imellem, om de har en bestemt ting, jeg har set et andet sted, og her sidst skrev hun, at denne gang måtte jeg finde det et andet sted. smiley

Engang jeg spurgte til nogle støvler, sagde hun, hun ville holde mig informeret på mail. Uden jeg sagde, hvem jeg var.

Det er da pinligt. smiley Okay, har skullet have en del udstyr til min plag, men så tit synes jeg heller ikke, jeg er der.

Gad vide, om det er fordi jeg nok bestiller ting, oftere end andre. Kigger på nettet, men ville hellere købe noget til 60 kr i den lokale, end bestille det.

Er de også helt klar over, hvem du er i den lokale rideudstyrsbutik, og hvad synes du om det?


Kommentarer på:  Når rideudstyrsbutikken kender en?
  • #1   31. mar 2012 Ja de kender også mig, og hilser altid på mig ved fornavn smiley
    Og hvis jeg har købt noget nyt til hesten, også næste gang jeg kommer spørger de ind til at han kan passe det smiley

    Når jeg siger jeg skal have foder, nævner de selv hvad for noget foder, så behøver ikke huske navnet på det selv smiley

    også hvis de har fået en ny vare hjem, som f.eks. den nye hov olie fra blus hors, så får jeg en med hjem for at prøve den af, også skal jeg fortælle hvad jeg synes om den næste gang jeg kommer smiley


  • #2   31. mar 2012 det er da på ingen måde pinligt,m en faktisk rigtig fedt....

    jeg har det på samme måde ved land og fritid i randers, de ved også hvem jeg er hvad mit kontonummer er osv, jeg syntes bare det er fedt


  • #3   31. mar 2012 Jeg ved ikke med sikkerhed om de kan genkende mig, men jeg tropper trofast op hver gang den lokale butik sender en sms med tilbud (som jeg ikke aner hvordan pokker jeg er blevet tilmeldt)

    .. synes også det er begyndt at blive lidt pinligt, at jeg altid kommer ræsende x)


  • #4   31. mar 2012 I min yndlings rideudstyrs butik kender de mig også, dog kun når jeg kommer i butikken.
    Det er nok fordi at jeg i en overgang kom der rigtig tit fordi min gamle pony blev ved med at smadre sine klokker, som jo gjorde at der tit skulle købes nye.

    Men jeg syntes faktisk det er rigtig dejligt de kender mig, og min mor.
    For jeg er jo medlem i deres butik hvilket gør at jeg får 10% hvergang jeg handler der.
    Men jeg behøves ikke at sige jeg er det, dog gør jeg det hvergang hvor de siger "det har jeg allerede gjort".
    Men også når min mor skal købe fødseldags og julegaver til mig så selv om hun ikke er medlem så kender de hende, også får hun rabat alligevel.


  • #5   31. mar 2012 Der hvor vi køber foder og udstyr (to forskellige steder) kender de også os :-)) Vi snakker om alt muligt og har det bare hyggeligt når vi er nede at handle smiley
    - Ser slet ikke noget galt i det smiley


  • #6   31. mar 2012 miljøfoder i viborg ved også hvem jeg er, jeg synes det er hyggeligt smiley

  • #7   31. mar 2012 I min lokale Land og Fritid butik, kender de mig vældig godt, tror jeg.

    Jeg skal aldrig tænke på at betale, for de sørger selv for at finde min konto og skrive det på.
    Engang havde jeg slet ikke tænkt på at få ordnet regningen på det jeg havde hentet, og kørte hurtigt tilbage, for at få styr på det.
    Hvor de blev overrasket over at se mig så hurtigt igen, og kunne fortælle at de da selvfølgelig havde sørget for at sætte det på min konto.
    Alle tre ansatte kan mit navn og nummer i hovedet.

    De kende mig så godt at de jævnligt spørger til min skadede hest.
    Spørger om det er ved at være tid til at forny kontrakten på træpiller.
    De husker for mig hvilken slags foder jeg plejer at bruge til mine forskellige dyr.

    Så nej, du er bestemt ikke den eneste der kommer i den lokale butik for meget ;o)


  • #8   31. mar 2012 Sådan tror jeg mange har det i deres lokal! smiley
    I min lokale har jeg før kigget i kataloget på en dressursadel til 17.000 hvorefter den MEGET flinke butiksejer siger at jeg da bare lige kan snuppe hendes med hjem og prøve, weekenden over. Og flere gange har jeg slæbt afsted med 4 dækkener til prøvning uden at betale for et eneste, og så først betalt når jeg er kommet tilbage med dem jeg ikke kunne bruge. Uden depositum, uden id eller noget. Rigtig god service! Jeg håber aldrig der er nogen der kunne finde på at misbruge hendes store tillid!
    Og det selvom jeg ikke rigtig kender hende fra andet end butikken og så at vi render på hinanden til et enkelt stævne i ny og næ.

    Men jeg tror bestemt også at de gør det til en "vane(dyd)" at lære folk lidt at kende så de kender ens behov og kan yde god service. Hvis de ved i en butik hvem man er og hvilken hest man har kan de jo skræddersy deres service. Det nytter jo ikke noget at "reklamere" for en ny model af en springsadel til en dressurrytter der kun har en plag gående...
    God service=folk kommer igen=mer-salg= god omsætning smiley


  • #9   31. mar 2012 jeg har oplevet at være "gammel" kunde på negativ måde. Man sagde bare; du kan nok vente lidt mere, og tog flere kunder før mig. En anden gang var det et dækken jeg ville have i lilla, hvor der blev sagt om ikke det grønne var godt nok, de gad ikke rode efter det jeg bad om. Dermed mistede de en fast kunde gennem 10 år.
    Blev da såret over at blive skubbet til side for "snob" type der osede og skulle prøve samtlige ridebukser. Min tid er da ikke til evig venten.
    mvh merete


  • #10   31. mar 2012 Åh, sådan har jeg det også med vores lokale... det er ret hyggeligt smiley Og så kan man få " en sludder for en sladder" når man lige skal hente noget smiley

  • #11   31. mar 2012 kender det alt for godt.. de 2 lokale her nede kender mig også efterhånden..

    men sådan som du har det med din lokale butik, har jeg det med min næste fakta(25-50 m væk) og med min tandlæge..


  • #12   31. mar 2012 Hende der ejer den lokale ridebutik kender også mig vældig godt. smiley
    Jeg har engang gået meget sammen med, hendes pap datter. (-:


  • #13   1. apr 2012 Der hvor vi boede før kendte hende som ejede den lokale rideudstyrsbutik også os ret godt. Når vi lige kom og skulle have noget så kunne vi også lige sludre lidt og hun havde egentlig ikke set min pony men vi fortalte om ham en gang og så snakkede hun også bare om ham xb
    Butikken lukkede dog, men sidste dag skulle vi lige ind og se om de stadig havde nogle spændene ting nu hvor der var udsalg, de lukkede så godt nok tidligere end vi troede men vi fik da lige lov til at komme ind alligevel selvom der var lukket:b
    Det er faktisk ret hyggeligt:)


Kommentér på:
Når rideudstyrsbutikken kender en?

Annonce