Nogle det kender et billigt opstaldsnings sted nær købehavn ?
Hvad er billigt? Og hvor tæt på? Jeg står lidt udenfor roskilde. Skal det bare være fold eller ridehus osv
tænker sådan omkring 1000 også betale eget foder. Der skal være fold og ridehus
Det skal helst være dragør og omkring amager
Tror ikke du kan finde noget til 1000kr på amager ved mindre det er løsdrift uden ridehus;-)
Lisbeth, Ja! Jeg ved godt at Ishøj er nær København har næsten boet lige ved siden af så det ved jeg godt. men ikke der jeg søger.
Har før haft hest på Amager i 3,5 år. Kender desværre intet sted til den pris.Så skal du finde et selvpas sted og ride til ridehus, men bare et kort til et ridehus koster jo et par hundrede.Når du siger du selv vil købe foder, er det så også hø, eller skal det være med i de 1000? Rågården ved siden af kongelundens rideklub koster vist 1900 for fuldpas, og noget med 1100 for selvpas, så vidt jeg husker. Men har både hørt godt og dårligt om det sted.
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind
Hej jeg er gået hen og blevet ekstremt kræsen med hvilke bunde min hest skal rides på. så min jagt går på at finde en klub i nærheden af kbh. ikke så langt...
Hej alle. Jeg står i den situation at jeg måske skal flytte til Kulhuse, omkring Jægerpris og Frederikssund. Jeg har 1 hest og 2 ponyer med på læs. Hesten...
Nu ved jeg ikke om det er et forbudt emne men! Jeg har en veninde der søger opstaldning til hendes pony/min part.. Kender i nogle der har en boks ledig...
Okay jeg er ved at blive total rundtosset efterhånden! Da jeg efter 5 år i Aalborg nu flytter tilbage til Aarhus søger jeg opstaldning til min 9-årige...