{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
800 visninger | Oprettet:

Trailertræning og modig 2 års hingstebasse :-) {{forumTopicSubject}}

Træningen er jo under fuld speed her hos os, da Talidrengen skal i byen for første gang her d. 26 maj....

Og af træning indgår jo ikke kun tilvænning til bid, mønstring mm - men jo også tilvænning til trailer.

I søndags skulle den unge herre så stille bekendtskab med sådan en kasse for første gang i sit liv - og jooo jeg var noget spændt på det, da jeg stod alene med projektet.

Men hold da op - den trailer var simpelthen Såååååå spændende og skulle da undersøges på kryds og på tværs!

Nervøs??? Nope!!! Han gik lige op, fik godbidder....og så bakkede vi pænt ud igen.
Så gik vi op igen - fik lidt foder.....og ud igen.
Igen
En gang mere.

Gik en lille tur ned til skoven....og hjem - lige imod traileren og direkte op igen i energisk skridt - fik tømt foderspanden deroppe...bakkede ligeså fint ned igen og slut!

Så afleverede jeg traileren igen og var helt HØJ over min skønne dreng som åbenbart så traileren som det rene legetøj smiley

En fantastisk god start - ikke den mindste tøven, fuld tillid til verden....og senere på ugen fortsætter træningen, men imorgen kommer fys Karin Wyrtz og giver bassen en overhaling, så han er helt fit for fight - og ja torsdag giver smeden ham lige en finpudsning.

Hvor har man dog travlt op til sådan en tur i byen - og det koster, men i guder hvor er det dog også livsbekræftende og skønt smiley

Ville bare lige dele min glæde med jer over min ellers udfordrende basse smiley


Kommentarer på:  Trailertræning og modig 2 års hingstebasse :-)
Kommentér på:
Trailertræning og modig 2 års hingstebasse :-)

Annonce