Hey HGAlle jer der udlåner/ har udlånt eller låner/ har lånt, gav i penge for at låne? Altså betalte f.eks. et månedligt beløb til ejer for at have hesten?(-:Mvh. Amalie
Nej det gjorde jeg ikke :-)
Jeg låner jewel, og vi skal ikke betale noget.jo self. opstalning osv. men ikke noget for at låne henden!:D
nej giver ikke noget til ejer for lånet, men vi betaler alle udgifter på ponyen
Min låner giver heller ikke noget.
Jeg betaler heller ikke noget for at låne Victor. Selvfølgelig de daglige udgifter som opstaldning dyrlæge osv :)
Tak allesammen!(-:Jeg ved godt at man skal betale for at have den, men min mor sagde bare et eller andet med at hun havde hørt at de fleste, og betalte noget til ejer for at låne, og det var ikke mit indtryk!;)
Nej, det er når man lejer.
Nej :)
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind
Hej:) Jeg søger en hest jeg kan låne ( udlån) i ved hvad jeg mener Men her inde i min landsdel eller tæt på:( der er heller ikke på dba kender i andre...
Hej Er der nogen der har tjek på hvilke konsekvenser det vil have for mig på forsikringssiden hvis jeg vælger at låne min trailer ud? (har ikke købt...
Hej Er der nogen der kender et billigt sted man kan låne heste 1 gang i ugen, 6 gange ?
Hej dejlige heste piger! Jeg er ved at låne min hest ud, men jeg ved ikke helt hvad jeg skal syntes om det? :-O Er der nogle af jer som har lånt jeres hest...