Hej(:Jeg kal have søgt ind på efterskole nu for at jeg kan få en plads med hest(: Kender i nogle gode steder med meget gode forhold for hestene og gode undervisere osv?(:Skriiiv!!
har to veninder der går på Svankjær efterskole, det er de rigtig glade for ! Og de er kommet langt med deres heste deroppe
tronsøskolen :)
tak(. ved du hvor man kan se billeder af rideskolen? altså ridehal og bokse?(:
Aalestrup naturefterskole :) kender flere der har gået der, og de har elsket det og kender 3 der går der i år :) og har været til stævne der her for lidt tid siden, forholdene er super gode, ridehal osv er rigtig lækkert :)Men ellers trønsø, ja :)
Hej(: tak det er super fint... har du evt. et link hvor man kan se bokse og ridehaller?
http://www.hestelinien.dk/pages/velkommen.php aalestrup :)
Kan stærkt anbefale BISNAPGÅRD! :D
Tommerup eftesskole, der kan du have hesten med
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind
Nogen dom har hørt godt om skamling efterskole/ design- og idræt efterskoler skamling ?? Og deres hestelinje :)
Hej allesammen :-) Jeg tænker på at tage på efterskole, er der nogen af jer der har været på nogen gode efterskoler hvor man kan medbringe sin egen hest?...
Ja? Nogen som kan linke til nogen efterskoler i Nordjylland? :)
Jeg er blevet lidt nysgerrig omkring lockout, om det også gælder for efterskoler, eller om det kun er folkeskoler?