christina h christina h Nordjylland, Danmark Bruger på hestegalleri.dk - alt om heste
Dato: 2012-5-18
Vist 295 gange
Emner: 19
Svar: 50

Heste: 2

Smed til shetter

18. maj 2012 kl. 17:40

Hej alle..

Søger en smed der tager shetter i nærheden af Aalborg..
Han skal ikke være "voldlig" da den tidligere vi havde ikke tænkte på hvor langt benet kan komme op, i forhold til hendes højde.

På forhånd tak :)

Svar til emnet: Smed til shetter

Emner: 9
Svar: 768

Heste: 6
Fotoalbum: 1
# 1 18. maj 2012 kl. 18:58

Du kan ringe til de forskellige smede, og spørge hvordan de vil håndtere en shetlænder. Vi tog bare en tilfældig, og han er heldigvis super god til det - både når det gælder Kenny og shetterne.:o)

Emner: 81
Svar: 713

Heste: 10
Fotoalbum: 34
# 2 18. maj 2012 kl. 19:38

Jeg bruger en hovtrimmer der hedder Maria ( http://mariaskipper.dk/). Hun kommer dog fra Vemb i Vestjylland, men jeg mener, at hun kører til Nordjylland nogle gange, så ring da og få en snak med hende!

Hun er super sød, rigtig dygtig og bedst af alt; alt foregår på hestens præmisser! Jeg har tre shetlændere, den ene står super, den anden er forfangen og den sidste er et føl, som jeg købte sky, dvs. sidste gang hun var her, var altså første gang føllet skulle have smed. Hun tager alting stille og roligt, tager hensyn til hesten og dens hove, roser og nusser den og er glad og smilende. Jeg er rigtig glad for hende, og de to gange hun har været ude ved mig, har kun været positive oplevelser! :-).
Hun er træner og underviser også i horsemanship, så det gør nok også, at hun er så sød og respektfuld overfor hestene :-)

Gå til første svar

Du skal være logget ind for at kunne besvare emner.

Opret bruger   Log ind

Besvar emne: Smed til shetter

Bazoom - Vi elsker passionerede mennesker
HesteGalleri anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer.         Læs mere
Personer, der synes godt om dette