findes der et insekt middel man må bruge omkring øjnene på hesten helst ikke spray hvis det findes hvad hedder det så
Nej man bruger en insekt maske tildelte formål
Enig, ud og købe en fluemaske!
min part må ikke have sådanne en på
Fluepandebånd ellers er du nød til at sprøjte noget spray på en børste og børste forsigtigt i hestens ansigt... Dog ikke alt for tæt på øjne.
Ja, et fluepandebånd - hvorfor må den ikke have sådan et på, det er ganske harmløst :-)
den må ikke have grime på fordi de er bange for at den hænder fast i noget
Man kan få et fra Horze, man kan bruge selvom de ikke har grimer på :-)
Jeg brugte en stift sidste år - netop beregnet til brug i hovedet omkring øjne osv. Men kan simpelthen ikke huske hvilket mærke det var. Kan hun huske at den var gul.
Den kan jo også hænge fast i noget med en alm grime? Og en fluemake er tusind gange nemmere at få av hvis det skulle ske end hvis den hang fast med en grime.
Man kan købe fluemasker der ikke skal sidde på en grime :)
Man kan købe insekt-creme...
vask øjnene med en klud som er ren, flet pandelokken og så flue hætten på :) undlade alt muligt cremer da støvet fra folden sætter sig så hurtig igen..
Hvis det nu er en græsfold er der jo ikke så meget støv. Og creme virker udmærket, har selv en hest der ikke vil sprøjtes på, så bruger selv creme.
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind
Undskylder mange gange hvis der allerede er lavet 100 af disse emner, men det har jeg ikke lagt mærke til så.. .__. Men mit spørgsmål lyder; Hvilket insekt...
Ja, nu har jeg simpelthen søgt til denne gruppe for at få et forhåbentlig godt råd. Jeg har efterhånden opgivet at finde noget der kan holde insekter,...
Hej Alle xD Er der nogen der har en opskrift på noget insekt middel??:D -Ina:D