Hej hvor meget vind skal der være før i ungår at køre ud med trailer og hest? (-:
Hehe jaer okay (-: Nu piver vi heller ikke sådan men ville bare høre, da vi står og skal til stævne i dag, men det blæser også kun 10 m/s her(-:
Nemlig (-:
Ved hård vind (10,8-13,8 m/s) så kan jeg godt køre :-) Når der er hård kuling og over ville jeg aldrig køre ud med mine heste. Og er det stiv kuling så det en vurderingssag om hvor mange m/s det blæser, men generelt kører jeg heller ikke her.
Det tænker jeg ikke så meget over. Der skal alligevel en del til, før sådan en vælter. Der står alligevel 500 kg. ballast inde i. ;)Kan ikke lide at køre med traileren, når det er glat, men lidt blæst... Nej, jeg er ligeglad. Selvfølgelig tænker man lige en ekstra gang, når det er en vinter storm, men nu her på året, ville jeg være ligeglad.
bare afsted
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind
Hej alle, ville bare lige fortælle min historie fra i sidste uge. Sidste tirsdag blev jeg ringet op på arbejdet, at min Islandske hest havde ondt i maven, og...
Hvis du synes det er sjovt og du har lyst til at følge med i mig og Donna's hverdag, stævner osv... så er det vores side du skal like. Der bliver bla holdt en...