>>Stald Vestervang!- Cecilie Kristensen<< >>Stald Vestervang!- Cecilie Kristensen<< Østjylland, Danmark Bruger på velkommen til hestegalleri.dk - danmarks største mødested for heste-interesserede
Dato: 2012-6-10
Vist 275 gange

Hvor meget vind??

10. jun 2012 kl. 05:46

Hej hvor meget vind skal der være før i ungår at køre ud med trailer og hest? (-:

Svar til emnet: Hvor meget vind??

10. jun 2012 kl. 06:08

Hehe jaer okay (-: Nu piver vi heller ikke sådan men ville bare høre, da vi står og skal til stævne i dag, men det blæser også kun 10 m/s her(-:

10. jun 2012 kl. 07:09

Nemlig (-:

10. jun 2012 kl. 08:44

Ved hård vind (10,8-13,8 m/s) så kan jeg godt køre :-)

Når der er hård kuling og over ville jeg aldrig køre ud med mine heste.
Og er det stiv kuling så det en vurderingssag om hvor mange m/s det blæser, men generelt kører jeg heller ikke her.

10. jun 2012 kl. 10:46

Det tænker jeg ikke så meget over. Der skal alligevel en del til, før sådan en vælter. Der står alligevel 500 kg. ballast inde i. ;)

Kan ikke lide at køre med traileren, når det er glat, men lidt blæst... Nej, jeg er ligeglad. Selvfølgelig tænker man lige en ekstra gang, når det er en vinter storm, men nu her på året, ville jeg være ligeglad.

10. jun 2012 kl. 11:39

bare afsted

Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.

Opret bruger »   Log ind

Besvar indlæg: Hvor meget vind??

Lignende forum-emner

Om HesteGalleri:

HesteGalleri er en del af Bazoom.dk Bazoom er medlem af brancheforeningen FDIM som varetager den danske internet trafikmåling.

Bazoom.dk er med ca 100 mio. sidevisninger om måneden blandt Danmarks 10 mest trafikerede sider.

Bazoom