Hvor kan jeg se der er stævner rundt omkring i landet både klup og distrikt stævner ?
Infosport.dk :o)
Retter lige Amigos del Alma. infosport fungere ikke mere du skal ind på portal.rideforbund.dk/(: Der skal du så oprette en bruger for at tilmelde stævner men du kan godt se stævne kalenderen uden at have en bruger ;-)
Det er her i distrikt 12 , kan se du kommer fra østjylland. http://distrikt12-drf.dk/html/d12_3s.htm
Du skal kigge på DRF portalen for at melde til stævnerEllers kan du se på dit distrikts hjemmeside de kommende stævner :-)
kan jeg kun starte i mit distrikt ?
Du kan starte i alle distrikter hvis du er medlem af en klub i det pågældende distrikt, og du finder stævnerne på drf's portal.
mange tak for svar :D
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind
Nogle der ved, hvor henne jeg kan få broderet henne af i Syd vest Jylland? Har lige købt et fleecedækken i Hööks, som jeg gerne vil have navn på.
Nu sidder jeg, og håber på at kunne finde en ny trense til min kære hest Lillebror! Da han ikke kan passe en x-full, er det totalt umuligt at finde! har fundet...
Hej hg :-) I december 2011 døde min shetlænder Sippe. Hun blev fundet af min mor i stalden, hvor min anden shetlænder Bruno også var. Han reagerede ikke så...
Hej alle Min pony har haft mange skader imens at jeg har haft hende, og nu er hun halt igen... Vi har haft dyrlæge på hende og dyrlægen siger at det ikke...