Natascha Nyborg M Natascha Nyborg M Nordjylland, Danmark Bruger på velkommen til hestegalleri.dk - danmarks største mødested for heste-interesserede
Dato: 2012-6-26
Vist 274 gange

(Emnets ejer)

Sadelmager Nordjylland

26. jun 2012 kl. 13:19

Hej.

Da min gamle sadelmager er gået af, leder jeg nu efter ny. Nogle i vil anbefale ?

Det må gerne være i Nordjylland.

Svar til emnet: Sadelmager Nordjylland

26. jun 2012 kl. 13:52

Mosbæk rideudstyr

Der tager man sadel og hest med, og så tilpasser hun den med det samme, så ingen ventetid, og hun er super dygtig

26. jun 2012 kl. 14:27

Kit Hansen har jeg brugt. Hun er også uddannet sadelmager, i modsætning til mange (bla. hende fra Mosbæk). Hun kører rundt over det hele. Virkelig dygtig!
Har egentlig også gode erfaringer med Birgitte Funder, men der har jeg bare hørt mange træls ting.

(Emnets ejer)
27. jun 2012 kl. 12:55

Jeg har kun hørt godt om Birgitte Funder, men det er svært..

29. jun 2012 kl. 22:37

Niels Simonsen. Han holder til i Skals (Skals sadelmageri) - han har arbejdet med sadler (og andet) hele hans liv, og er virkelig dygtig til hans arbejde. Han laver også det mest i hånden. Han tilpasser også direkte på hesten, hvis man har det behov.

Ham vil jeg varmt anbefale.

21. jan kl. 19:24

Skal man have repereret sadler, f.eks nye gjordstropper, rep synninger eller have lavet "make over" hvor sadlen opfriskes i farverne og udbedret ridser mm. så kan Nordjysk Islænderudstyr klare problemet.
De ligger i udkanten af Hjallerup.

se mere på www.nordjyskislaenderudstyr.dk

Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.

Opret bruger »   Log ind

Besvar indlæg: Sadelmager Nordjylland

Lignende forum-emner

Om HesteGalleri:

HesteGalleri er en del af Bazoom.dk Bazoom er medlem af brancheforeningen FDIM som varetager den danske internet trafikmåling.

Bazoom.dk er med ca 100 mio. sidevisninger om måneden blandt Danmarks 10 mest trafikerede sider.

Bazoom