*Stjernehesten * *Stjernehesten * Sønderjylland, Danmark Bruger på velkommen til hestegalleri.dk - danmarks største mødested for heste-interesserede
Dato: 2012-6-30
Vist 223 gange

(Emnets ejer)

hvad er bedst

30. jun 2012 kl. 19:37

Hej alle.

Ville lige hører hvad i synes der er bedst at ride i sko og leggings eller ride støvler?
Og synes i det bedst at købe nye eller brugte?

Svar til emnet: hvad er bedst

30. jun 2012 kl. 19:44

jeg kan bedst lide at ride i ridestøvler men IKKE de dyre læder jeg skal helst havde de billige men nye ridestøvler fra rideudstyrsbutikkerne, dem du kan få til en 400 kr.

30. jun 2012 kl. 19:51

Engang kunne jeg bedst lige korte + leggins, fordi jeg synes man kunne mærke hesten bedre.
Men nu er jeg utrolig glade for mine lange læder støvler. Det giver en meget bedre støtte og mine ben er ikke så urolige.

30. jun 2012 kl. 19:53

Rider kun i mine dressur støvler fra Derby.. Men kommer jo an på om det er seriøs eller ikke seriøs rdning.. Hvis man rider seriøst, synes jeg det er vigtigt med ordentlige støvler..

30. jun 2012 kl. 20:18

Jeg rider kun i korte sorte ridestøvler og brune leggins fra Teigar ( islænder udstyrsforretning) de er super gode:)

30. jun 2012 kl. 21:08

Helt klart lange ridestøvler, men de er til gengæld ikke så gode til stald arbejde, synes jeg;-)
Så ridningen i lange og arbejde i korte:-)
Nye:-P

30. jun 2012 kl. 21:12

hader lange støvler - mine ben bliver stive og jeg kommer slet ikke rundt om hesten + jeg sidder alt alt for ustabilt fordi jeg ikke kan sidde fast.

jeg rider i mine korte støvler hvor jeg kan mærke hesten og sidde ordenlig fast :)

Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.

Opret bruger »   Log ind

Besvar indlæg: hvad er bedst

Lignende forum-emner

Om HesteGalleri:

HesteGalleri er en del af Bazoom.dk Bazoom er medlem af brancheforeningen FDIM som varetager den danske internet trafikmåling.

Bazoom.dk er med ca 100 mio. sidevisninger om måneden blandt Danmarks 10 mest trafikerede sider.

Bazoom