{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvorfor afvises min hest???
  • #1   5. okt 2012 Må være ærlig og sige at jeg ikke kan se hvorfor folk afviser?
    Underligt :S Men din hest får lige en velkomst fra mig smiley

• #2   5. okt 2012 Folk er bare blevet meget snoppede! Jeg forstår det heller ikke!
    Velkommen herfra!:-)

• #4   5. okt 2012 Kan ikke lige umiddelbart se hvorfor den skal afvises, så jeg har budt dig velkommen smiley

• #5   5. okt 2012 tusind tak... vil sige at det var ikke for at få flere point på ham men for at få af vide hvorfor...
    men tak til jer...

havde til og starte med ikke skrevet hans stamtavle i men skrevet at han havde en... (gad ikke lige gå i skuffen efter den smiley )
    men ja folk er vist blevet lidt for krekilske, der står et sted her at man skal huske at det er et sted for alle... og det syntes jeg da at man skal holde fast i... og i sær når profilen opfylder de krav der er sat op...
    bare irriterende...

• #6   5. okt 2012 da jeg skrev det her havde han 30 afvise og 17 velkomst...

• #7   5. okt 2012 Jeg har budt velkommen.

Men måske pga af lidt slørede billeder.. Ikke alle, men især dine ridebilleder. Nogen er jo meget temmelig hys herinde. Os med alm kamera og ringe mulighed for prof billeder har jo ikke en chance. Sådan føler jeg det en gang i mellem.

Men synes din profil er fin. Og dejlig hest. smiley

• #8   5. okt 2012 der er så en der har skrevet at jeg mangler spring og skov ridebilleder... undskyld hvad?? når man ikke er springrytter og ikke har turmuligheder skal man så tvinges for at få sin hest ind?? come on altså... giver dig helt ret Louise Ø mine billeder er taget med min iphone og det er det jeg kan...

• #9   5. okt 2012 Jeg har også kun min smartfone og et alm digital. Jeg har heller ikke nogen springbilleder. Og på Rufus profil, er der rent faktisk billeder fra ridebane, jeg plejer kun at have stille stående billeder fra skoven, for om ikke andet at have et billed hvor jeg sidder på ryggen af hesten. Det er først i år at jeg har haft mulighed for at komme på ridebane, og have en med der kunne tage billeder. ellers rider jeg jo kun tur.

Kommentér på:
hvorfor afvises min hest???

Annonce