{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
783 visninger | Oprettet:

str på ting i ann... irritationsmoment!!! {{forumTopicSubject}}

Sidder og kigger annoncer på pc gamacher da jeg gerne vil have et sæt i royal blå til hesten... nå det var ikke det der er vigtigt...
det der kan bringe mit p*s i kog er at folk for det første ikke skriver en str på så man enten skal spørge efter den eller læse den blandt 1000 kommentarer under billedet.. for det andet så skriver man en str på der hedder M/L ØH HVAD?? det er vel enten det ene eller det andet,kan man ikke finde en str så må man i gang med målebåndet og se om man kan finde ud af det den vej, eller bare skrive målene på!!!

Så er der de ann hvor folk skriver byd, men uden mindste pris... EJ HOLD NU OP!!! så spørger man efter den og så siger folk at de ikke har nogen, så byder man evt 100 kr og får så en meget sur besked tilbage om at det er alt for lidt og at sælger havde tænkt noget i stil med feks 500 kr.. jo jo men skal vi så ikke blive enige om at du havde en mindste pris??? og hvorfor så ikke skrive den?
og et eller andet sted kan man vel ikke blive sur over et bud når man selv har sagt man ingen mindstepris har??

Ja undskyld, men skulle lige af med det... syntes bare det er irriterende at man ind i mellem spilder sin tid...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  str på ting i ann... irritationsmoment!!!
  • #1   19. feb 2013 Bøvs :o)

  • #2   19. feb 2013 Rolig nu.. smiley

  • #3   19. feb 2013 Hahah, Le Coeur x)

  • #4   19. feb 2013 ja og det er mindst lige så belastende som sælger MED pris på tingene hvor folk så byder selvom der står prisen er fast.........eller bytte hvor der står bytter ikke.
    ja je kunne blive ved og ved og ved og ved og ved og ved smiley


  • #5   19. feb 2013 Mit pis kan så sættes i kog, når jeg køber et dækken i str.65 (det er hvad der står i annoncen)og når så jeg får det så står der str.75 i det..!!!

    DET kan hidse mig op. Og når jeg så skriver til sælger at det jo IKKE er str.65 som lovet og at jeg nu vil have noget afslag i prisen eller hun kan få hendes dækkene retur og jeg mine penge igen, ja, så får jeg bare at vide at HENDES pony ikke kan passe det og derfor mener hun det er en 65...

    Hmmm, jeg har en pony der er 60 cm lang, hvad f..k skal jeg så bruge et 75 cm dækken til???


  • #7   20. feb 2013 Har for nyligt købt hvad skulle være en wintec gjord på 75 cm.. Det viser sig så da jeg får den at den er 110 cm.. Da jeg skriver til hende at det er jo ikke den vare jeg søgte. Skriver hun gang på gang bare at hun selv har købt den som værende 75 cm???????? Det er jo ikke svært at se den var over 1 meter.. Og hun havde åbenbart slet ik overvejet at måle den, så nu hænger jeg på endnu en gjord jeg ikke kan bruge til noget ???

  • #8   20. feb 2013 Det er simpelthen så træls og useriøst når folk ikke skriver pris, str. osv.
    desuden er jeg slet ikke i tvivl om at folk vil sælge mere hvis de skrev disse ting da jeg selv vælger at købe der hvor der står pris og størrelse frem for intet andet.
    det svare jo lidt til at tage på mcdonalds og der så som det eneste på menukortet står "burgermenu".


  • #9   20. feb 2013 Jeg er også så småt begyndt at gå uden om de ann hvor info er begrænset...
    Men forstår da også gidt jer der har modtaget niget andet end bestilt...


Kommentér på:
str på ting i ann... irritationsmoment!!!

Annonce