Hirudoid, jeres erfaring, hvor lang tid tog det? {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg vil lige hører jeres erfaring med Hirudoid, jeg står i den uheldige situation at min hoppe er halt og dyrlægen mener at hendes nydannede overben(eller hvordan man skal sige) sidder og trykker på en sene eller lign.
Derfor har jeg fået anbefalet at prøve Hirudoid af min træner og da jeg lige ringede og forhørte mig hos min dyrlæge, sagde hun at det var en god idé, men hun sagde også, at hun ikke helt kunne svare på hvor lang tid, det skulle have til at virke.
Hvad er jeres erfaringer, hvor lang tid tog det jer?
Hirudoid er en gel som man køber på apoteket, som gerne skulle gå ind og fjerne overben på hesten, dog ikke alle at det virker for
dec 2003
Følger: 33 Følgere: 38 Heste: 1 Emner: 69 Svar: 1.450
Spændende!
feb 2011
Følger: 6 Følgere: 7 Heste: 2 Svar: 1
Da overben på heste kommer af f.eks slag som giver blodansamlinger lyder det slet ikke som nogen dårlig ide.
okt 2011
Følger: 34 Følgere: 24 Heste: 3 Emner: 12 Svar: 34
Mia: Min underviser, havde en hoppe som havde haft 2 overben i mindst 3 år, hun havde købt Hirudoid til en anden af hendes heste i stalden, og da den ikke skulle have mere, havde hun massere tilbage. Derfor begyndte hun også,at smørrrer på hoppen. Hver gang hun striglede smurte hun på. Hun kiggede ikke rigtig på overbenene bagefter, men en dag(lang tid efter) stod hun og kiggede og kunne simpelthen ikke se overbenene mere, dog kunne hun godt mærke, at der var et hul ind på det, den havde på bagbenet, men på forbenet var der ingen spor, man kunne mærke efter det. Så nogle heste kan vidst godt
dec 2003
Følger: 33 Følgere: 38 Heste: 1 Emner: 69 Svar: 1.450
okt 2011
Følger: 34 Følgere: 24 Heste: 3 Emner: 12 Svar: 34
Hirudoid, jeres erfaring, hvor lang tid tog det?