{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.722 visninger | Oprettet:

Hirudoid, jeres erfaring, hvor lang tid tog det? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Jeg vil lige hører jeres erfaring med Hirudoid, jeg står i den uheldige situation at min hoppe er halt og dyrlægen mener at hendes nydannede overben(eller hvordan man skal sige) sidder og trykker på en sene eller lign.
Derfor har jeg fået anbefalet at prøve Hirudoid af min træner og da jeg lige ringede og forhørte mig hos min dyrlæge, sagde hun at det var en god idé, men hun sagde også, at hun ikke helt kunne svare på hvor lang tid, det skulle have til at virke.
Hvad er jeres erfaringer, hvor lang tid tog det jer? smiley

Hirudoid er en gel som man køber på apoteket, som gerne skulle gå ind og fjerne overben på hesten, dog ikke alle at det virker for smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hirudoid, jeres erfaring, hvor lang tid tog det?
  • #1   21. mar 2013 Jeg har ikke selv erfaringer med det, men det lyder da til at det ville kunne gøre noget ved helt friske overben. Er blodet først størknet og overbenet hårdt tror jeg ikke det har den store effekt.
    Spændende!

• #2   21. mar 2013 Har selv haft årebetændelse på inderlåret, hvor jeg smurte med Hirudoid. Det skulle modvirke overfladiske årebetændelser , overfladiske blodpropper og blodansamlinger.
    Da overben på heste kommer af f.eks slag som giver blodansamlinger lyder det slet ikke som nogen dårlig ide.

• #3   21. mar 2013 Lige præcis Jeanne smiley
    Mia: Min underviser, havde en hoppe som havde haft 2 overben i mindst 3 år, hun havde købt Hirudoid til en anden af hendes heste i stalden, og da den ikke skulle have mere, havde hun massere tilbage. Derfor begyndte hun også,at smørrrer på hoppen. Hver gang hun striglede smurte hun på. Hun kiggede ikke rigtig på overbenene bagefter, men en dag(lang tid efter) stod hun og kiggede og kunne simpelthen ikke se overbenene mere, dog kunne hun godt mærke, at der var et hul ind på det, den havde på bagbenet, men på forbenet var der ingen spor, man kunne mærke efter det. Så nogle heste kan vidst godt smiley

• #4   21. mar 2013 Det lyder da rigtig godt. Jeg har selv et 'overben' på mit skinneben fra et styrt for nogle år siden. Det tror jeg at jeg vil prøve.

• #5   21. mar 2013 Det synes jeg da, at du skal prøve. Det koster 74 kr. eller der omkring for den lille af tuberne smiley

Kommentér på:
Hirudoid, jeres erfaring, hvor lang tid tog det?

Annonce