{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder
  • #1   30. apr 2013 din hest skal jo ha enten et vitamin/mineral tilskud eller et fuldfoder, sammen med roepiller.. smiley Roepiller er jo bare for mæthedens skyld.. smiley

• #2   1. maj 2013 Jeg synes godt nok stivelses- og sukker indholdet er liiiige højt nok. Jeg ville ikke fodre med det. Jeg vil anbefale dig at finde et godt vit/min produkt og en lucerne med olie. Det kan du give sammen med roepillerne og så har du en super sund foderplan! (Selvfølgelig sammen med en ordentlig mængde hø eller wrap)

• #3   1. maj 2013 det kommer jo an på hvad hest det er til?

• #4   1. maj 2013 Det er til en oldenborger han er ikke den ædle type, men heller ikke den brede type, men en mellem ting. Han vejer vel omkring de 600kg og er lige til den tynde side. Han er 17 år og bruges ca 3 gange om ugen til skovtur. Han kan ikke tåle det gode græs så han kan ikke tage på der.
    Han er ikke min hest, men en jeg ridder og jeg hjælper ejer med at finde det helt rigtige foder til ham.

• #5   1. maj 2013 Så ville jeg med god samvittighed give ham horslux senior, er et super god foder, også selvom stivelsen ligger lidt højt.

Men ville bruge fiberpiller i stedet for roepiller hvis han er til den lidt tynde side.

og så selvfølgelig masser af wrap eller hø.

Det gode ved horslux er, det er at deres vitaminer er organisk bundet så hestene optager dem langt bedre i forhold til de fleste andre mærker hvor de ikke er organisk bundet.

• #6   1. maj 2013 Roepiller, lucerne og vitamin tilskud er rigtig fint. Hvis han er til den tynde side kan du putte lidt rapsolie i maden smiley

• #7   1. maj 2013 Nu har hun en hel sæk roepiller så pt får jeg ikke hende til at skifte. Men kan godt sige at hun kan skifte når sækken er slut.

Kommentér på:
Foder

Annonce