{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Proset over ændring af pynt på bane
  • #1   13. maj 2013 Det må sku også være møg træls, at man får af vide at træningsbane - og selve konkurrence banen er fuldstændig ens.

Ville nok også selv blive lidt små sur (-hvis jeg red det niveau). En stiv og bange hest, er bare ikke fin at se på i dressur. Sikke en skam.

• #2   13. maj 2013 Nu burde en hest på det niveau også være "udrustet" til det. smiley

• #3   13. maj 2013
    Vil nærmere sige; hvis det kan bringe en hest så meget rundt på gulvet at den ligefrem hopper, så skal man vist til og tilbringe mere tid uden for ridebanen og bruge lidt tid på milijøtræning.

Topheste kan efterhånden nærmest intet klare før de rejser sig, præmieoverrækkelser kan de ikke længere. I 90'erne blev der redet galop for en hånd, ude langs publikum og changeret på en rolig hest hele vejen rundt på et stort larmende stadion.
    Og den gang var der en del fuldblod i hestene.

• #4   13. maj 2013 Så kunne han lære at ride ordenligt. De videoer jeg har set med ham har det godt nok ikke været banepyntet der har været grund til at hesten stivede sig eller virkede utilpas ved situationen.

• #5   13. maj 2013 Min umiddelbare tanke er, at når man rider på højt niveau burde ens hest vel være så veldresseret at det ikke burde påvirke i så høj en grad at man ændrer på pynten.

Men jeg rider ikke på det niveau og kommer aldrig til det, så jeg skal da ikke kloge i det (;

• #6   13. maj 2013 Vil jeg også give jer ret i.
    Men at man får af vide begge baner er ens, og de så ikke er, synes jeg nu heller ikke er ok.

Mange top heste ser jo kun deres vante ridehal - og de baner de starter stævner på. Man høre ikke om mange top-heste, der får set verden udenfor hallens 4 vægge.

• #7   13. maj 2013
    Det her er en milijøtrænet hest ;o).
    http://www.youtube.com/watch?v=b4tiMDe19T0

• #8   13. maj 2013 Jeg ville nok også blive sur, men det ville være princippet i, at man var blevet lovet een ting, men virkeligheden skulle vise sig at være en anden.

Når det er sagt, så burde blomster omkring banen, ikke være skyld i at hestene er spændte og utilpasse. Det er dårlig træning hjemmefra, eller spændte ryttere.

• #9   13. maj 2013 Så længe det er ens for alle er det vel ok.
    Jeg grinte lidt af det, for mig virker han bare som en dårlig taber, alle heste kan da blive bange for et eller andet, og det piver vi andre da ikke over hvis det sker til et stævne.

• #10   13. maj 2013 Der har sikkert gået et spøgelse rundt inde på banen og skræmt dem...

ej, spøg til side smiley Jeg selv ville også blive lettere irriteret hvis banen blev ændret efter man havde fået at vide, den ikke ville blive ændret.. Men nå ja, så må man da gå ud og gøre noget ved at hesten sådan eksplodere... Og desuden, som i andre også nævner, burde top-heste ikke reagere så alvorligt på sådan et problem? smiley

• #11   13. maj 2013 Årh piv miv.. Hvad med at de trænede deres heste, istedet for at whine sådan..

Ja, banerne burde have været ens, men det var de ikke.. Øv bøv, men en seriøs dygtig rytter burde kunne styre sin hest alligevel

Kommentér på:
Proset over ændring af pynt på bane

Annonce