Dejlig dag med skønne fremskridt! :-D {{forumTopicSubject}}
Yay, jeg elsker den følelse.. den der optur følelse, når noget går fremad
Jeg er nu ellers ret god til at se og opdage de mindste fremskridt og få noget ud af hver dag, men idag var det bare lidt ekstra sprødt!
Min dreng har efter en skade og genoptræning haft rigtig svært ved at galoperer på bane, og vi har øvet en masse i longe.. Idag ville jeg så prøve fra ryggen, og han gik så pænt i galop allerførste gang jeg lagde signalet til det.. dog kun et par galopspring, men stadigvæk.. Og vi prøvede igen, og wupti, han sprang i galop igen ved første signal.
Yay! Det er da ihvertfald en start!
Hvad med jer, har I haft en god dag?
(og lige et billede af min giraf)
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 269 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.848
Sad oppe til kl. 2 for at skrive en opgave færdig som så først skulle afleveres i morgen. WEEEE, not.
Men dyret reddede da min dag som altid. Tog orme kuren pænt og strækker sig godt i skridt med rytter.
aug 2011
Følger: 42 Følgere: 39 Heste: 5 Emner: 5 Svar: 163
- Har haft en mega skøn dag i skolen og en endnu dejligere dag ude ved hesten<3 han gik så fint og lyttede virkelig til mig, bagefter fik han lov til at græsse lidt
- Men smadrede så også min iPhone på bagsiden.. flot:/
apr 2007
Følger: 33 Følgere: 32 Heste: 6 Svar: 2.434
Jeg tog en skovtur på min store dreng i dag. Det er alt for længe siden jeg har været i skoven på ham, så havde helt glemt den der skæbne følelse af, at alle ens problemer og bekymringer bare forsvinder for en stund. That's my drug!
jan 2013
Følger: 9 Følgere: 10 Heste: 1 Emner: 5 Svar: 1.371
nov 2010
Følger: 68 Følgere: 68 Emner: 195 Svar: 2.551
Det er så skønt når hesten lige tager røven på en og redder ens møgdag
Lige et helt andet spørgsmål:
Chagall har fået en smule slidt hale oppe ved haleroden. Han klør den slet ikke og det er noget der er sket, imens han har gået med dækken. Kan det være dækkenet, der har gjort der er slid? :S
Lige et billede:
nov 2010
Følger: 68 Følgere: 68 Emner: 195 Svar: 2.551
Dejlig dag med skønne fremskridt! :-D