{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
211 visninger | Oprettet:

Vil i hjælpe med min opgave {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Jeg skal lave en opgave i skolen, om piger og drenge, hvor jeg har valgt Fritid og intteresse, og der har jeg vaglt ridning.
Jeg vil rigtig gerne stille jer nogle spørgsmål.
Her er de:

Hvad rider i ( dreusser, spring mounted games O.S.V)
Hvorfor finder i det intersant at ride?
Tror i der er forskel på hvad drenge vælger og piger vægler i sporten?

Håber i vil hjælpe mig med min opgave!:D

Hilsen Mathilde.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil i hjælpe med min opgave
  • #1   17. jun 2013
    Hvad rider i = akademisk ridning og træner horsmanship

Hvorfor finder i det interessant at ride?= synes det er interessant at ride fordi hverdag bliver du sat på nye opgaver som ikke er lette at få udført og fordi du går og håndtere et dyr på mange kg smiley

Tror i der er forskel på hvad drenge vælger og piger vægler i sporten?= nej tror jeg ikke der er, man finder jo en sport man synes der ser spænde ud og så prøver man sig frem, til man finder, den sport der passer bedst til en smiley

• #2   17. jun 2013 Hvad rider i ( dreusser, spring mounted games O.S.V): Jeg træner selvfølgelig mest dressur, og synes det er fantastisk med en god dressurtime. Må dog sige, at spring er det jeg holder mest af smiley
    Hvorfor finder i det intersant at ride? Generelt eller hvad? Jeg synes der er noget over at kommunikere med én, der ikke taler samme sprog som en selv. At man efter mange års øvelse, kan få øvelserne til at se lette og enkle ud. Det at føle at man hører sammen med hesten, opbygge et venskab og få en ven i hesten, som du ikke får i et menneske. smiley
    Tror i der er forskel på hvad drenge vælger og piger vægler i sporten? Hvis man ser på profesionnelt plan, er mit indtryk at der er lige mange mænd i fx spring og dressur - eller hvad? Måske flere mænd i spring - ved det ikke.

• #3   17. jun 2013 Hvad rider i?
    - Til træning rider jeg dressur, spring, tur, galop, interval, køre osv. Men til konkurrence rider jeg monté og køre travløb

Hvorfor finder i det interessant at ride?
    - Der er intet mere fantastisk end at samarbejde med så stort et dyr. Når det lykkedes det man arbejder med får man det største kick - jeg tror det er det samme der sker når man er på stoffer. smiley Hver gang det har været en god ride tur, reder det hele min dag - det gør mig helt høj! Hestene og ridning holder mig oppe at køre, holder mig i gang og giver mig lyst til at gøre alt muligt andet, for det gør mig glad!

- hmm både og! Jeg tror egentlig ikke der er den store forskel, for man vælger vel efter hvad man har lyst til og talent indenfor?

• #4   17. jun 2013 Hvad rider i ( dreusser, spring mounted games O.S.V)
    -Lidt af hvert. En del skovture, da min hest elsker det og hurtigt kommer til at kede sig på banen, og dressur 1-2 gange om ugen, og så springer jeg en gang imellem, og så træner jeg horsemanship og tricks. smiley

Hvorfor finder i det intersant at ride?
    For mig er det mere selve hesten jeg holder af. Altså jeg kunne sagtens undvære selve ridningen hvis det var det smiley Men ja, jeg elsker dyret, og suset igennem maven når det går stærkt og du også bare kan mærke at hesten elsker det smiley

Altså jeg følger ikke rigtigt med i alt det der ridning på højt plan, men synes at når man hører om de der konkurrenceryttere, er drengene mest springryttere, nok fordi de synes at dressur er lidt for kedeligt.. Og så kvinderne er ligesom.. resten smiley

• #5   19. jun 2013 Hvad rider i ( dreusser, spring mounted games O.S.V): rider lige p.t dressur men vil gerne igang med at springe<3

Hvorfor finder i det intersant at ride?: det der med at kunne håndtere et stort dyr er bare fantastisk, og så får man et urtolig godt bånd til hestene!.
    Tror i der er forskel på hvad drenge vælger og piger vægler i sporten?: nej

Kommentér på:
Vil i hjælpe med min opgave

Annonce