{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.024 visninger | Oprettet:

Låner ALDRIG min sadel ud til prøve igen!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har min utroligt velholdte Windsor elite til salg og en skriver at hun er interesseret i den og vil prøve sadlen.
Da jeg er på ferie beder jeg min veninde om at køre den lange tur op med sadlen.
Ikke nok med at hun bruger en time på at sadle hesten op, vælger hun at ride en tur på, og hold nu fast, en time i skoven!!
Hun kommer tilbage og vil ikke købe sadlen.

I dag får jeg så min sadel tilbage og F@NDME om ikke hun har ridset den!!! Der hvor støvlen ligger til sadlen har den fået et meget stort slid mærke smiley

Jeg skriver til hende og forklarer at det syntes jeg ikke var ok og jeg var meget ked af det.
Jeg kræver ingen penge som erstatning eller noget men fortæller at jeg var ked af det, da den jo er virkelig velholdt!
Hun skriver tilbage at der ikke er noget på hendes støvle der vil kunne ridse den og at det nok var på sadlen i forvejen, måske gemt under et tykt lag sadelfedt... Undskyld hvad for noget?? Så hun mener altså at disse ridser har været gemt under et lag fedt og først tilfældigt kommet frem da hun red med den?
Jeg har ikke brugt sadlen et stykke tid da den ikke passer min hest, men jeg er overbevist om at de ikke var der før, de er ikke på billeder jeg har taget af sadlen før hun lånte den, og nej SÅ meget fedt kan jeg umuligt komme på.
Har lige prøvet at pudse den på det sted for at se om jeg kunne få dem til og forsvinde, men nej smiley
Uuuuhha hvor er jeg tosset!!!!!

Syntes jeg sq ikke hun kan være bekendt altså!

Hvad havde i gjort?

Jeg har ikke svaret endnu da jeg ville komme til at sige noget meget grimt! Og lige vil vente til jeg er faldet mere ned...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Låner ALDRIG min sadel ud til prøve igen!!!
Kommentér på:
Låner ALDRIG min sadel ud til prøve igen!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce