{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
917 visninger | Oprettet:

Konfirmation?? {{forumTopicSubject}}

Min søster skal konfirmeres her om 3 uger, og jeg vil gerne lavet noget underholdning til hende.

Tænkte lidt på et diashow med billeder og musik i baggrunden, men har ikke så mange "sjove" billeder af hende..

En anden idé var "pengene på bordet" med tørrede majs istedet for. Men jeg ved ikke hvor underholdende det bliver, når hun skal sidde og svare på spørgsmål som den eneste i lokalet.

Har I nogle ideer?
Jeg giver hende en gave ved siden af, men som store søsteren vil jeg gerne lavet lidt mere, som ikke koster det store, og er underholdend.

Hun er vild med 1D, Christopher og elsker katte mere er der sådan ikke rigtig, så synes den er svær.

Er åben for det hele. Mange tak!! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Konfirmation??
  • #1   13. apr 2014 Du kan jo godt lave en "Pengene på bordet" med spørgsmål om 1D, bare for sjov? Og så måske købe en lille "gevinst" som hun får uanset hvor mange spørgsmål hun svarer rigtigt på. Altså, f.eks. en pose slik eller noget chokolade eller sådan.... smiley

  • #2   13. apr 2014 Lav en tip en 13 om hende. Eller bed folk om at lave små sedler omvende med det første de tænker på når de hører hendes navn, så kan du læse lidt af dem på og høre historien bag:-)
    Tillykke med hende:-)


  • #3   13. apr 2014 Hvordan foregår det tip en 13ér?:-)
    Tak for det.


  • #4   13. apr 2014 Til min kusines konfirmation lavede vi noget rigtig sjovt!

    Det var sådan at alle fik en seddel hvor der f.eks. stod: Pernille (Min kusine) mod Louise (hendes kusine) Hvem får hurtigst spist tre flødeboller?

    Så var der sådan 10 forskellige ting med min kusine og ti andre hvor man så skulle gætte inden og så skulle man så se hvem der vandt de forskellige (Man skulle gætte hvem der vandt de forskellige inden de gik i gang) Den af gæsterne der så havde flest rigtige vandt en tur i biffen med min kusine smiley

    Det var super sjovt!


  • #5   14. apr 2014 Du skriver 13 forskellige spørgsmål og laver til hvert spørgsmål tre forskellige svar. Spørgsmålene er typisk noget med hvordan personen reagerer i forskellige situationer, f.eks. Hvad ville x medbringe på en øde ø? X synes hun mangler tøj, mor har sagt nej, hvad gør hun? Alle får så en seddel også konfirmanden, alle svarer, og til sidst tager du konfirmanden op og gennemgår spørgsmålene, den der har flest "rigtige" -ens med konfirmanden- vinder og får måls en lille præmie med et billede af hovedpersonen:-)

Kommentér på:
Konfirmation??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce