{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
489 visninger | Oprettet:

Kurser omkring hestens anatomi {{forumTopicSubject}}

Hej derude,

Jeg er begyndt at kigge mig om efter forskellige hestefaglige uddannelser, men kunne i første omgang godt tænke mig at få et lidt overordnet indblik i hestens anatomi og bevægemønster.

Jeg har (selvfølgelig :b) kigget på kurset på EquiMove hos Marianne Dahl, men jeg skal desværre arbejde den weekend hvor kurset foregår.

Kender i nogle gode kurser, som i vil anbefale i den forbindelse - gerne dags eller weekendskurser? Det kunne også være nogle bøger som var gode til at vise og forklare.

Jeg er mere interesseret i den teoretiske viden omkring muskelgrupper og ledbevægelighed end jeg er i den helt overordnede viden hvor man ser en hest løbe rundt i en longe og en person forklarer hvordan hesten løfter ryggen korrekt og hvorfor (det er selvfølgelig også super spændende, men ikke der min interesse ligger lige nu).

Håber i gider give lyd, hvis i lige kender nogle gode kurser - de behøver ikke foregå nu og her, jeg tænker først at jeg skal afsted hen mod sommer da jeg de næste par måneder skal arbejde en hel del.

Mvh Frederikke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kurser omkring hestens anatomi
Kommentér på:
Kurser omkring hestens anatomi

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce