{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
396 visninger | Oprettet:

Clairvoyance?? {{forumTopicSubject}}

Nogen af jer som kender til clairvoyance?
Har i selv prøvet det på en eller anden måde?

Jeg har hørt om det der hedder fotoclairvoyance hvor man sender et billede af sit dyr og så siger de hvordan de har det eller hvis de er løbet væk om hvor de befinder sig osv.

Jeg har en hest som er blevet solgt og ikke ved hvor er...
Jeg ved kun den er blevet solgt til Sverige efter ejer vi solgte til...
Da jeg savner ham utrolig meget tænkte jeg på om en Clairvoyant kan se om han har det godt eller fortælle noget om det?

Tror i de kan det hvis han er i sverige eller et billede der er lidt over 2 år gammelt? smiley

Eller har i andre forslag til hvad man kunne gøre for at finde ud af lidt om ham?:-)

Kan i anbefale en god en man måske kunne snakke med? smiley

Mange hilsner fra mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Clairvoyance??
  • #1   4. jul 2014 Clairvoyance er hvor man kan se ånder og sådan noget smiley
    tror du snakker om telepati?:)
    og ja man vil godt kunne spørge ham om Hvordan han har det også selvom billedet er 2år gammelt smiley
    nu telepatere jeg selv, men det koster jo lidt smiley


  • #2   4. jul 2014 Hej jeg har prøvet det med min tideliger hest som ikke ville løfte ben så jeg kunne rense hove, hun fik et billede af ham, navn samt hvad problemet var.
    Hun teleparteret med ham og resultatet var forbløffende hun fortalte mig hvorfor han var sådan, han havde ikke haft det godt og var bange, hun fortalte en hel del som jeg godt vidste men som jeg ikke havde fortalt hende. Problemet blev løst , men har ham desværre ikke mere.
    Men tag og prøv det du vil ikke fortryde det.


  • #3   4. jul 2014 Okay kan i anbefale nogen?:-)

Kommentér på:
Clairvoyance??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce