{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
508 visninger | Oprettet:

Passer i 10 dage {{forumTopicSubject}}

** Læs Det Hele, Tak **

Jeg søger en til at passe mine guddommelige og vilde i 10 dage, fordi jeg tager på ferie. Det er i perioden fra mandag d. 21 juli til onsdag d. 30 juli, og de skal også passes mandagen og onsdagen hvor jeg rejser/kommer hjem smiley

Alle hestene skal fodres, strigles, kæles, have vand og lægges til at sove (Vindhestene må gerne få roe og gulerod, da de så kan få mere vindstyrke)

De guddommelige skal passes som der står i beskrivelsen om dem hver især, står der ikke noget specielt, som fx Kaskade, som har fået sit føl (Det var det 'specielle ved hende) skal hun bare have en ridetime, og passes normalt smiley

De vilde heste skal bare passes normalt (Står længere oppe hvordan alle hesten skal passes) og du SKAL tage alle diamanterne, du finder smiley

Du må IKKE bruge noget dsm, pas eller eq /Udover de eq du bruger til at fodre hestene med)



Hvis du gør det hele (Tjekker om du har logget ind) får du 1 pas som løn, når jeg kommer hjem smiley

Det er rimelig vigtigt for mig at de bliver passet ordenligt og at du ikke gør noget som du ikke har fået besked på smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Passer i 10 dage
Kommentér på:
Passer i 10 dage

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce