{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

belgisk miniature i dmhf {{forumTopicSubject}}

hej alle smiley
jeg er nu blevet ejer af min første miniature smiley
og har en milliard spørgsmål
jeg vil gerne have ham med i dmhf næste år han er en hingst på et år og bliver kastreret til vinter.
han pas i eamhf (staves?)

hvordan gør jeg og hvad kan jeg stille ham i næste år? mit mål er at komme med til nogle skuer og deltage i en masse hygge...
i kan se ham her

http://www.hestegalleri.dk/galleri/295403-belgisk_miniature_kogsboelles_red_classic_two_hope


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  belgisk miniature i dmhf
  • #1   24. jul 2014 Hej smiley

    Som udgangspunkt kan heste med pas udstilles på dyrskuer til de er 3, derefter ska de være kåret i et lu forbund (dmhf) at han har sit pas hos Eamh burde ikk være noget problem da Eamh er et eu anerkendt miniature forbund smiley


  • #2   24. jul 2014 Hej Jenny.
    Som plag kan du stille ham hos DMHF, og da Rasmus bliver vallak til efteråret, så kan du altid stille ham på dyrskuer rundt om i landet. Da vallakker jo ikke kåres.
    Giv lige bettemanden et knus fra mig. smiley


  • #3   24. jul 2014 Du kan gå ind på DMHF`s hjemmeside og ringe til formanden der kan fortælle dig hvad du skal/kan gøre.

    Hver dyrskue har deres regel,nogle vil bare at man er medlem af DMHF,andre at
    hestene skal være af kårde forældre dyr + medlemskab uanset hestens alder,andre
    igen fra hestens 3 år at de skal være fremvist (hopper og hingste kåret) v.DMHF`s og medlem .

    Syntes bestemt at du skal stille ham føl og plag skue til efteråret,han er rigtig fin er han. smiley


  • #4   31. jul 2014 mange tak smiley
    jamen så vil jeg da få ham meldt til til næste år og stille ham i dmhf så vi også kommer med der smiley
    så har vi også masser af tid til at øve os smiley

    føl og plage skue er vel den nu her i den her weekend?


  • #5   31. jul 2014 Det der er af show i weekenden, er "Danish International Open 2014", det er ikke DMHF eller EAMH der står for dette. Det er et show for alle registrerede miniatureheste under 38" smiley

    Du kan se deres hjemmesider mulle, for hvornår hhv DMHF og EAMH holder arrangementer.

    www.dmhf.dk

    www.eamh.dk/

    Ellers send en sms mulle. smiley


Kommentér på:
belgisk miniature i dmhf

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce